Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، اجلاس مناطق کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC)، امروز (چهارشنبه) به صورت آنلاین برگزار شد که وبینار منطقه آسیای مرکزی به ریاست «ریتا سوبوو» از اندونزی بود.

در این نشست، نمایندگان ۱۴ کشور آسیای مرکزی حضور داشتند که از ایران نیز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و مریم حسابی سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون، از جمله شرکت‌کنندگان در این وبینار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورزنی در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد منطقه آسیا مرکزی در دوره زمانی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ ارائه و برنامه‌های سال ۲۰۲۱ را نیز تشریح کرد.

سپس رای‌گیری برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا انجام شد و رئیس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیات رئیسه AVC شد.

«یرمک» از قزاقستان و «عتیق‌الاسلام» از بنگلادش، دیگر افرادی هستند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شدند.

نمایندگان کشورهای ایران، ازبکستان، پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، سریلانکا، قرقیزستان، بنگلادش، قزاقستان، بوتان، افغانستان، مالدیو، نپال و هند در این نشست شرکت کردند.

«هیتِش» از اعضای دپارتمان فدراسیون جهانی والیبال نیز در این نشست حضور داشت و از راهکارهای کمک FIVB به رشد و توسعه والیبال مناطق مختلف کنفدراسیون آسیا سخن گفت. در این جلسه، تعدادی دیگر از اعضای فدراسیون جهانی و نیز نمایندگان شرکت «لومی» برای برگزاری رای‌گیری الکترونیکی، حضور داشتند.

مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا، روز دوشنبه ۵ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5053451 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال محمدرضا داورزنی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس هندبال ویروس کرونا محمود فکری بشار رسن تیم ملی فوتبال ایران شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون والیبال آسیای مرکزی هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد