Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد: با صدور ۳۰۵۵ فقره پروانه بهره برداری در نیمه نخست ۹۹، در شاخص حجم سرمایه گذاری با ۳۷۹ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال، نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۷۲ مواجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاونت طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد: با صدور 3055 فقره پروانه بهره برداری در نیمه نخست 99، در شاخص حجم سرمایه گذاری با 379 هزار و 896 میلیارد ریال، نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 72 مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بهره برداری از این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای 51 هزار و 595 نفر فرآهم شده است.

بنابراین گزارش، میزان سرمایه گذاری در واحدهای مورد بهره برداری در مدت مشابه سال قبل، 220 هزار و 704 میلیارد ریال بوده است.

پیش بینی می شود میزان سرمایه گذاری جوازهای تاسیس صادره در این مدت به رقم 2 میلیون و 245 هزارو 816 میلیارد ریال برسد که بر این اساس با رشد 42.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه خواهد بود.

هزینه عملیات اکتشاف 242 معدن کشف شده نیز درمدت مذکور بالغ بر 574 هزارو 900 میلیارد ریال برآورد می شود.
همچنین پیش بینی می شود صدور بیش از 18 هزار فقره جواز تاسیس صنعتی با اشتغال بیش از 410 هزار نفر و صدور پروانه بهره برداری معدنی با اشتغال 2 هزارو 541 نفر همراه باشد .
گفتنی است؛ در 6 ماهه اول سال ۹۹، اشتغال ایجاد شده از محل واحدهای افتتاح شده صنعتی در نیمه نخست سال با بیش از 8 رصد رشد و پیش بینی اشتغال جواز های تاسیس صادره صنعتی بیش از 36 درصد رشد همراه بوده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن مدت مشابه سال قبل میلیارد ریال سرمایه گذاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری