Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:23:25 GMT

3 اردبیلی بر اثر کرونا جان باختند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۰۹۵

3 اردبیلی بر اثر کرونا جان باختند

ایسنا/اردبیل در 24 ساعت گذشته در اردبیل 3 نفر فوت و 55 نفر با تست مثبت کرونا در مراکز درمانی بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 30 مهرماه  در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته شاهد افزایش بیماران کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های اردبیل بودیم.
شهرام حبیب‌زاده از بهبود و ترخیص 47 نفر از بیماران کرونایی نیز در همین مدت خبر داد و خطرنشان کرد: در حال حاضر 59 نفر از بیماران با وضعیت جسمی وخیم در بخش‌های آی‌سی‌یو و مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی کل بستری‌های موجود کرونایی در اردبیل را 293 نفر اعلام کرد و گفت: مجموع فوتی‌های کرونا در حال حاضر در اردبیل از مرز 700 نفر عبور کرده و به 703 نفر رسیده است.
وی بیان کرد: همچنان ما وضعیت قرمز را در شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر شاهد هستیم و در مابقی شهرستان‌ها وضعیت نارنجی و زرد حاکم است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین از بهبود وضعیت امام جمعه اردبیل نیز خبر داد و افزود: ایشان چندین روز تحت مداوای کادر درمانی بیمارستان امام خمینی اردبیل بودند که با بهبود وضعیت جسمی‌شان در آستانه ترخیص قرار دارند.
دفتر امام جمعه اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از طی دوران نقاهت آیت‌الله عاملی در منزل خبر داده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم اظهار کرد: اقدام نیروهای مسلح در عملیات «وعده صادق»، غرش موشک‌ها و پهپادها و عبور آنها از پدافند ۲۷ کشور دل مردم را شاد کرد.

امام جمعه قم بیان کرد: تحقق عملیات «وعده صادق» مصداق بارز امید به آینده در فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: اکثر کشورها اقدام ایران را یک اقدام موثر، اخلاقی، دقیق و حساب شده می‌دانند و نیروی مسلح نشان دادند که دشمن از آنجایی که اقدام به جنایت کند از همانجا ضربه خواهد خورد.

وی اضافه کرد: ما مثل رژیم صهیونسیتی کودک کش نیستیم، ما با مروت و مردانگی می‌جنگیم.

امام جمعه قم تصریح کرد: همراهان منطقه‌ای اسراییل، آمریکا و کشورهای اروپایی صحنه را در عملیات «وعده صادق» باختند و اعتبار نداشته آنها از دست رفت.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رژیم صهیونسیتی در یک محاصره قرار دارد و راهی جز این ندارد که سکته کند و به کسانی که پیش از آن رفته‌اند، بپیوندد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اذعان کرد: درست است که غزه مظلوم می‌باشد و بیش از ۴۱ هزار نفر جان باخته و ۱۴ هزار کودک شهید دارد، اما آنان امروز احساس می‌کنند که یک هم پیمان قوی مثل نظام جمهوری اسلامی کنار آنان است.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تمجید از سفر رییس جمهور به سریلانکا مطرح کرد: ایجاد تعامل با همسایگان از سیاست‌های راهبردی نظام جمهوری اسلامی است و با این اقدامات برنامه ریزی شده می‌توان آورده‌های مطلوبی برای کشور ایجاد کرد.

امام جمعه قم ادامه داد: کار بزرگی که در پاکستان انجام شد و حقیقتاً ستودنی بود، افتتاح ابر پروژه نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی می‌باشد ضمن اینکه شماری از مهندسان فوق تخصص ما در آنجا کارستان کردند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی در اجرای طرح «نور» که زخم زبان‌ها را به جان خریدند ولی از پای نایستادند، گفت: این طرح باید استمرار داشته باشد و نباید از آن کوتاه آمد چراکه دست بیگانه پشت آن است.

وی افزود: حجاب یک اصل قانونی و شرعی است و دشمن قصد دارد تا یک چالشی را در این زمینه برای ما ایجاد کند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری بیان کرد: اعتقاد به معاد عامل تحول در زندگی انسان است و خداوند نیز در آیاتی از کلام الله موضوعاتی را در این خصوص بیان می‌کند.

امام جمعه قم افزود: اعتقاد انسان به مرگ موجب ترغیب آن به سمت و سوی پیروزی و موفقیت می‌شود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شوراهای اسلامی در قانون اساسی جایگاه حائز اهمیتی دارد و آنان می‌بایست با پایبندی به قانون و مسئولیت پذیری به مسائل جامعه توجه مضاعفی داشته باشند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره روز معلم ابراز کرد: شهید مطهری برای جامعه الگو بود و علم، دیانت، معنویت و دقت او همواره در قله قرار داشت و دلیل نام گذاری روز شهادت شهید مطهری بعنوان روز معلم بدین سبب بود و دانشگاهیان و دانش آموزان باید از وی الگو برداری کنند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: آموزش کودکان، تعلیم تفکر و پرهیز از سطحی اندیشی و آموزش عملی اخلاق با رفتار و گفتار صحیح از اهم ابعاد آموزگاری می‌باشد.

‌امام جمعه قم خاطرنشان کرد: تحول و پیشرفت جامعه در گرو آموزش و پرورش است و مسئولان نیز باید بودجه آموزش و پرورش را تامین و افزون کنند.

کد خبر 6089107

دیگر خبرها

  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند