Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست منطقه آسیای مرکزی، عضو هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا باقی ماند

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران توانست در رقابت با یرمک از قزاقستان و عتیق ‌الاسلام از بنگلادش پیروز شود و عضو هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون والیبال، اجلاس مناطق کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC)، امروز (چهارشنبه 30 مهر) به صورت آنلاین برگزار شد که وبینار منطقه آسیای مرکزی به ریاست «ریتا سوبوو» از اندونزی بود.

در این نشست، نمایندگان کشور آسیای مرکزی حضور داشتند که از ایران نیز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و مریم حسابی سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون، از جمله شرکت‌کنندگان در این وبینار بودند.

داورزنی در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد منطقه آسیا مرکزی در دوره زمانی 2017 تا 2020 ارائه و برنامه‌ های سال 2021 را نیز تشریح کرد.

سپس رای‌ گیری برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا انجام شد و رئیس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیات رئیسه AVC شد.

«یرمک» از قزاقستان و «عتیق ‌الاسلام» از بنگلادش، دیگر افرادی هستند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شدند.

نمایندگان کشورهای ایران، ازبکستان، پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، سریلانکا، قرقیزستان، بنگلادش، قزاقستان، بوتان، افغانستان، مالدیو، نپال و هند در این نشست شرکت کردند.

«هیتِش» از اعضای دپارتمان فدراسیون جهانی والیبال نیز در این نشست حضور داشت و از راهکارهای کمک FIVB به رشد و توسعه والیبال مناطق مختلف کنفدراسیون آسیا سخن گفت. در این جلسه، تعدادی دیگر از اعضای فدراسیون جهانی و نیز نمایندگان شرکت «لومی» برای برگزاری رای‌گیری الکترونیکی، حضور داشتند.

مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا، روز دوشنبه 5 آبان ‌ماه برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون والیبال آسیا آسیای مرکزی هیات رئیسه منطقه آسیا عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟