Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: برای کمک به اتمام ۱۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، کمک هزینه معیشتی برای یک هزار خانوار تحت پوشش، لوازم منزل و تجهیزات توانبخشی و... در مجموع مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اختصاص یافت که توزیع اقلام از امروز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در سال گذشته نیز پس از حادثه سیل، وضعیت سخت زندگی مردم و مددجویان بهزیستی از نزدیک مشاهده شد، گفت: در آن مقطع برای تامین نیاز‌های اولیه مددجویان تا حد امکان، مبالغی بر روی کارت بانکی آن‌ها شارژ شد که با مشارکت مردم و خیرین و کمک‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تامین شد.

وی گفت: بنیاد مستضعفان تا به حال مبلغ ۱۷۵ میلیارد تومان برای تامین کمک هزینه اقلام بهداشتی در مراکز، تامین اقلام بهداشتی برای کودکان کار و خیابانی، پرداخت پاداش به کارکنان مراکز نگهداری از سالمندان و معلولان سازمان بهزیستی و... اختصاص یافته است.

قبادی دانا با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه برای ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان جهت تخصیص به مددجویان، توسط این بنیاد پرداخت شده است، افزود: همزمان با توزیع اقلام اهدایی بنیاد مستضعفان در قصر قند و چابهار؛ شاهد پرداخت کمک هزینه معیشتی به مبلغ ۳ میلیون ریال برای ۱۰۰ هزار مددجوی بهزیستی در سراسر کشور هستیم که بر اساس اولویت و جدول توزیع استانی، به مددجویان عزیز پرداخت می‌شود و درمجموع مبلغ ۳۰میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای پرداخت این کمک هزینه در آستانه اعیاد ماه ربیع الاول، اهدا شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تمامی تلاش‌ها برای ایجاد همکاری نزدیک بین بنیاد مستضعفان و نهاد‌های حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و اهتمام برای رفاه حال مددجویان و محرومان در دوره مدیریت مهندس فتاح صورت گرفته است.

گفتنی است؛ اقلام اهدایی شامل ۹۰۰ دستگاه یخچال،۱۰۲۰ دستگاه اجاق گاز،۷۲۰ تخته فرش،۱۷۰ دستگاه کولر گازی،۲۰۰ دستگاه چرخ خیاطی به منظور ایجاد اشتغال،۳۵۰ دستگاه ویلچر،۱۰ دستگاه ویلچر برقی و ۱۷۰ دستگاه کولر گازی هستند.

بیشتر بخوانید

تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بهزیستی تشریح اهداف سند ملی سالمندان/ گیلان بیشترین سالمند را دارد آخرین وضعیت تولی گری مهدهای کودک از زبان رئیس بهزیستی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدجویان بهزیستی ویروس کرونا مسکن مددجویان رفاه مددجویان بنیاد مستضعفان سازمان بهزیستی کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای سال  1402 نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی ، یخچال ، مخزن آب و فرش بوده است.   مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به  تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت :50 درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و 50 درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.   روشن در ادامه افزود:  باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین تعداد 1200 دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان  تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد گردید.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی