Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:50:52 GMT

تانک روس در لیگ کشتی ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۴۱۴

تانک روس در لیگ کشتی ایران

به گزارش ایرنا، تیم فرش ایرانی یکی از تیم‌های حاضر در گروه (الف) لیگ برتر آزاد بود که در دقیقه ۹۰ برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرد. این تیم که کشتی‌گیر شاخصی در ترکیبش نداشت، در پایان رقابت‌های دور رفت بعد از تیم‌های استقلال تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و شهدای زنجان، در رده چهارم قرار گرفت.

سازمان لیگ کشتی از درخواست این تیم برای جذب «عبدالرشید سعدالله‌اف» مدعی شماره یک وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جهان و همچنین «آرسن هاروتونیان» قهرمان ارمنی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرش ایرانی قصد دارد برای دور برگشت لیگ برتر آزاد که قرار است بعد از جهانی ۲۰۲۰ صربستان به انجام برسد، تیمش را تقویت کند.

سعدالله‌یف چند روز پیش و در پیکارهای قهرمانی روسیه با شکست همه حریفان عنوان نخست وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کرد.

دور رفت گروه (الف) بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روزهای ۱۰ و ۱۱ مهرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم استقلال تهران با ۳ پیروزی بعنوان صدرنشین دور رفت این رقابت‌ها معرفی شد.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

استقلال تهران ۷- شهدای زنجان ۳
استقلال تهران ۷ – دانشگاه آزاد اسلامی ۳
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰- شرکت سهامی فرش ایران صفر
شهدای زنجان ۸- شرکت سهامی فرش ایران ۲
دانشگاه آزاد اسلامی ۸- شهدای زنجان ۲
استقلال تهران ۱۰ -  شرکت سهامی فرش ایران صفر

رده‌بندی تیم‌ها در پایان دیدارهای رفت گروه الف به شرح زیر است: ۱- استقلال تهران ۲- دانشگاه آزاد اسلامی ۳- شهدای زنجان ۴- شرکت سهامی فرش ایران

برچسب‌ها لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی اخبار کنکور شرکت سهامی فرش ایران دانشگاه آزاد اسلامی استقلال تهران شهدای زنجان کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد