Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ۸۹۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی در ساختارهای متخلف با موضوع فعالیت‌های نیروی انتظامی و به مناسبت هفته ناجا تولید و پخش می‌شود. تعداد این برنامه‌ها که پخش آنها از دوشنبه هفته جاری  مهر ماه شروع شده است، به ۳۳۴ عنوان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یه صبح دیگه»، «ماه‌نشین»، «بوم رنگ»، «ستاره چین تکاپو»، «چشم‌انداز»، «پژواک»، «میزگرد»، «کرانه پایداری»، «شو نشینی»، «رصد»، «صبح تازه»، «جوان شو»، «ولات و خلات»، «شب‌های اترک»، «افق روشن»، «گفتگوهای ویژه خبری»، «مهر هنگین»، «شب‌های پر ستاره»، «بازتاب»، «خاو خیزان»، «نگاه روز»، «بازتاب» و «تیک تاک» از جمله برنامه‌های روتین مراکز استانی صدا و سیما هستند که در این هفته میزبان فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی بوده یا بخشی از آنها به هفته ناجا اختصاص یافته است.

سیمای ۳۳ مرکز استانی از ابتدای هفته نیروی انتظامی با دعوت از فرمانده و معاونین  نیروی انتظامی (پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) در برنامه‌های خود، علاوه بر قدردانی از این نیروهای خدوم، به تشریح و تبیین خصوص اقدامات نیروی انتظامی در راستای پیشگیری و پیشرفت در حوزه‌های مختلف پرداختند و مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه اجتماعی و روز آمدی پلیس را در گفتگو با مسئولان پلیس منعکس کردند.

پخش کلیپ و نماهنگ، گزارش‌های مستند و موشن‌گرافیک‌های آموزشی مرتبط با فعالیت‌های پلیس از دیگر اقدامات سیمای مراکز متناسب با هفته ناجا است. در برنامه‌های این هفته همچنین شهدای نیروی انتظامی معرفی و از خانواده‌های آنها تجلیل می شود، علاوه بر این فیلم‌های سینمایی با موضوع اقدامات پلیس طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم روی آنتن سیمای مراکز می‌رود.

مجموع زمان پخش ویژه برنامه‌ها و برنامه‌های گوناگون تلویزیون‌های استانی با موضوع نیروی انتظامی طی این هفته به ۸۹۰۰ دقیقه می‌رسد.

کد خبر 5053492 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته ناجا برنامه تلویزیونی رسانه ملی نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا برنامه تلویزیونی اکبر عالمی فیلم مستند برنامه رادیویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه پنج سیما سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان موسیقی ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است

شهردار کرمانشاه گفت: اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه با تدابیر استاندار کرمانشاه و پیگیری های معاونت عمرانی استانداری و خصوصاً از زمان حضور سردار حاجیان در رأس مجموعه انتظامی استان صورت گرفته است و شهرداری نیز با همه توان برای به ثمر نشستن برنامه ها تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت _ در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه که در مدرسه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: امروزه در جوامع پیشرفته و در شهرهای توسعه یافته و بزرگ، فرهنگ و رفتارهای ترافیکی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل، احداث و اصلاح معابر شهری در کنار راه اندازی توقف‌گاه‌ها از جمله موارد مهمی است که در توسعه شهری مد نظر قرار می‌گیرد و در کنار همه اینها توجه به فرهنگ ترافیکی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه انسان‌ها در هر سنی به فرهنگ ترافیک و ارتقا آن نیاز دارند، افزود: آغاز به کار مدرسه طرح ترافیکی گام بلندی است که دانش اموزان را از همین ابتدای زندگی با قوانین و فرهنگ مربوط به ترافیک آشنا می‌کند.

وی همچنین با قدردانی از تدابیر استاندار کرمانشاه و معاونت عمرانی استانداری و ابتکار سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان برای راه اندازی مدرسه طرح ترافیک، گفت: از زمان حضور ایشان در رأس مجموعه انتظامی اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک صورت گرفته است.

نوروزی همچنین با اشاره به آغاز اصلاح نقاط حادثه خیز کرمانشاه، گفت: این اقدام هم با حضور میدانی فرمانده انتظامی استان خوشبختانه تاکنون نتایج بسیار خوبی همراه داشته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی مدرسه طرح ترافیک، آموزش‌های لازم به دانش اموزان ارائه و این آموزش‌ها به درون خانواده‌ها کشیده شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد اثرات مطلوب آن در سطح شهر و جامعه باشیم.

کد خبر 751518

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • پخش شب آوا از شبکه باران