Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@00:23:19 GMT

راهکارهایی ساده برای خنثی کردن حباب تورم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۸۲۷

راهکارهایی ساده برای خنثی کردن حباب تورم

اغلب افراد با پس‌انداز کردن مبلغی از حقوق خود می‌توانستند بخش قابل توجهی از لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. اما در حال حاضر با وجود تورم بالا، نه تنها نمی‌توان پس انداز کرد، بلکه همین درآمد هم برای بسیاری از خرج‌های ریز و درشت و ضروری کافی نیست.

بسیاری از لوازم دیجیتال مثل لپ‌تاپ، دوربین، گوشی همراه و سایر لوازم غیر دیجیتال، همگی به نوعی ابزار کار و وسیله‌ای برای امرار معاش و کسب درآمد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که تکنولوژی هریک قدیمی باشد یا اینکه  قطعات آن خراب شود هزینه‌ی بسیار بالایی بر دست صاحبانش خواهد گذاشت. علاوه بر آن این موضع می‌تواند فشار روانی بسیار زیادی به دلیل از دست دادن شغل برای فرد ایجاد کند. مشکلاتی از این دست موجب شده است تا راه حل‌های مختلفی برای حل این مسئله در نظر گرفته شود. حتما در بیلبوردهای تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی یا از دوستان و آشنایانتان در مورد خرید اقساطی شنیده‌اید.

خرید اقساطی، مُسکن موقت یا راهکار اساسی!

در شرایط اقتصادی کنونی خرید اقساطی یک راه حل عالی برای خرید محصولات مورد نیاز شماست. شرایط آن بسیار آسان است تا افراد بیشتری بتوانند وسایل مورد نیاز خود را قسطی تهیه کنند. علاوه بر آن شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه محصول مورد نیاز خود را بخرید، بدون آنکه مجبور بشوید ضرر ناشی از بالا رفتن قیمت دلار و به تبع آن بالا رفتن محصول  را در طول بازپرداخت اقساط، متحمل شوید.

حتما این تجربه را داشته‌اید که تا پول کافی برای خرید کالایی را فراهم کردید، تولید آن متوقف یا واردات آن منحل می‌شود. به همین علت خرید قسطی کالا در این شرایط کاملا سودمند است. به عنوان مثال، خرید جهیزیه، هر چند فقط شامل لوازم واقعا ضروری برای شروع زندگی باشد، به مقدار قابل توجهی پول نقد احتیاج دارد. خرید جهیزیه به صورت اقساطی می‌تواند بخش قابل توجهی از فشار مالی بر خانواده‌ها را کاهش دهد و نحوه‌ی خرج کردن باقی‌مانده‌ی پول نقد را مدیریت کند.

خرید اقساطی تنها برای خرید لوازم خانه و تکمیل جهیزیه به کار گرفته نمی‌شود. مثلا اگر شما مدت‌هاست که به فکر تجهیز کردن محل کار خود هستید، می‌توانید میز، صندلی یا ماشین آلات اداری را به صورت قسطی بخرید، یا اینکه اگر دوست دارید کلکسیون ابزاآلات خود را تکمیل کنید و تا به این لحظه فقط شاهد افزایش قیمت آن بوده‌اید، بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید و از امکان فروش اقساطی که برای شما فراهم شده است، استفاده کنید.

2121

کد خبر 1446009

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید اقساطی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجموعه نمایشی- امنیتی «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع -سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال برگرفته از خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارت خانه است.
این سریال در ۳۰ قسمت از تاریخ ۱۵ اردیبهشت از شبکه اول رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 848906 برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد وزارت اطلاعات خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • راهکارهایی برای عقب انداختن یائسگی در طب سنتی + ویدئو
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟