Web Analytics Made Easy - Statcounter

فایل صوتی لو رفته از مهدی رسول پناه، حرف و حدیث های زیادی در محافل فوتبالی به همراه داشته است

طی ساعات اخیر یک فایل صوتی هشت دقیقه ای از مهدی رسول پناه در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را برای سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه داشته است.

به گزارش طرفداری، در فایل صوتی منتشر شده از رسول پناه نکته های جالبی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله اینکه این مدیر که طی هفته های اخیر با بیشترین انتقادها از سوی کانال ها و ادمین های فضای مجازی و همین طور رسانه ها مواجه بود، صحبت هایی را مطرح می کند که هرگز در مصاحبه های رسمی اش اشاره ای به آن نداشت، چرا که تصور می کرد این حرف ها در قالب مصاحبه نیست و می تواند به عنوان درد و پشت پرده برخی از اتفاقات را بیان کند.

بوی پاداش

یکی از بخش های اصلی این فایل صوتی به پشت پرده اعتراض برخی سرخ پوشان به مبلغ قراردادشان مربوط می شود. جایی که رسول پناه از خواسته ها و توقعات برخی از ستاره های پرسپولیس حرف می زند که محبوب هواداران این تیم هستند و توقع دارند تحت هر شرایطی حفظ شوند. رسول پناه در جمله ای با اشاره به پاداش های آسیایی می گوید با ادبیاتی غیر رسمی می گوید:

"می‌دانید الان دعوا سر چیه؟ بوی دو میلیون دلار در دماغ یه عده پیچیده گیج شدن! یک سال دیگه می‌گیریم اما فکر کردند صبح می‌گیریم گیج شدن!"

جمله ای که تاکید می کند برخی با توجه به پاداشی که قرار است به پرسپولیس برسد، به دنبال بالا بردن قراردادهای خود هستند و البته نفراتی مثل شجاع خلیل زاده، یحیی گل محمدی، کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و برخی دیگر را مورد هدف قرار می دهد.

چه کسی راست می گوید؟ شجاع یا رسول پناه؟

اما یکی از مهم ترین نکته هایی که در این فایل صوتی هشت دقیقه ای شنیده می شود به ماجرای شجاع خلیل زاده و پشت پرده اعتراض های او مربوط می شود. سرپرست پرسپولیس که یک بار با کنایه تاکید کرده بود،"شجاع اگر به پرسپولیس علاقه داشت، در فرودگاه استوری نمی‌گذاشت تا اعصاب هواداران خورد شود" در این فایل صوتی با صراحت می گوید:

"من شش سال با او قرارداد ببندم فردا پایش در رفت، نمی‌گویند چرا تعهد 120 میلیاردی درست کردی؟ قضیه برانکوی دوم نمی‌شود و نمی‌گویند مدیرعامل چقدر دیوانه بود؟"

رمز گشایی از این جملات نشان می دهد چندی پیش که شجاع مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفته بود " می خواهم به عشق هواداران قرارداد 6 ساله ببندم" برای این قرارداد 6 ساله رقم 120 میلیارد طلب کرده است. به معنی دیگر این مدافع مازنی برای هر سال 20 میلیارد تومان درخواست کرده است.! صحبت هایی که اگر بشود روی آن استناد کرد می تواند تمام ادعاهای قبلی خلیل زاده را مبنی بر این که هیچ توقع زیادی برای افزایش رقم قرارداش نداشته و حتی این موضوع رابا علی کریمی هم در میان گذاشت را تحت الشعاع قرار دهد. هرچند که نمی توان این ادعا را نیز چشم بسته پذیرفت و آن را مستند تلقی کرد.

جدال بی سرانجام یحیی و رسول پناه

بی تردید یکی دیگر از مهم ترین قسمت های این فایل صوتی به اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد یحیی گل محمدی مربوط می شود. شکی نیست که اختلاف سرپرست و سرمربی پرسپولیس از مدتها قبل عیان شد. از همان روزهایی که گل محمدی در نشست های خبری و حتی مصاحبه هایی که در تمرین انجام می داد علیه رسول پناه موضع می گرفت و حتی در صفحه شخصی اش نیز مدیرت باشگاه را بی نصیب نمی گذاشت و رسول پناه هم بدون پاسخگویی در مصاحبه هایش از او حمایت می کرد. هرچند صحبت های رسول پناه در این فایل صوتی نشان می دهد که دلیل این اختلاف چیست. سرپرست سرخ ها در مورد یحیی می گوید:

من در کار سرمربی دخالت کردم؟ اما او می‌گوید چرا ایکس را گذاشتی آنجا؟ آخه آقا شما چه کاره ای...

رسول پناه با این جمله به دنبال آن است تا تاکید کند یحیی قصد دخالت در حوزه هایی را دارد که به او مربوط نمی شود و البته نمی گوید که منظور او از دخالت چیست و در کدام حوزه هاست.

 

تقطیع و تکذیب!

مهدی رسول پناه درنهایت ساده ترین تصمیم را گرفت. تکذیب این فایل صوتی و تاکید بر این که صحبت های او تقطیع شده است:

فایل صوتی تقطیع شده‌ای از صحبت‌های من در فضای مجازی پخش شده که قطعا به منظور گمراه کردن افکار عمومی و جابجا کردن عبارات و خدشه‌دار شدن احساسات هواداران و همینطور جوسازی منفی علیه باشگاه پرسپولیس بوده است. برخی قصد دارند به طور مغرضانه اقدامات حقوقی موفقی که از سوی وکلای ما انجام شده را در جهت تخریب باشگاه کم‌رنگ جلوه دهند. به همین خاطر محتوای فایل صوتی منتشر شده را اکیدا تکذیب می‌کنم

 

بیشتر بخوانید:

مهدی رسول پناه: برخی ها به دنبال جو سازی منفی علیه باشگاه پرسپولیس هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه فایل صوتی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید