Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی اظهار داشت: نیروی انتظامی به خوبی از عهده انجام ماموریت‌های مهم خود برآمده و رضایت مردم را کسب کرده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، روستاها و نقاط مرزی را بخشی از ماموریت‌های این نیروی خدوم دانست و گفت: نیروی انتظامی در شرایط گوناگون کشور به خوبی از عهده ماموریت خود برآمده و تحسین و رضایت مردم را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

متن پیام روحانی به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر ایران، قرین با شجاعت و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی‌عصر(عج) خالصانه و بی‌ادعا با بذل جان خود در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه تلاش فراوان نموده‌اند.

نقش و ماموریت نیروی انتظامی تنها به برقراری نظم و حفظ امنیت اجتماعی محدود نمی‌شود بلکه جان برکفان این نیرو در همراهی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز گام‌های بلندی برداشته‌اند.

حضور در پهنه گسترده جغرافیای ایران، اعم از زمین، هوا و دریا و ایجاد فضای امن و آرام در شهرها، روستاها و نقاط مرزی، تنها بخشی از ماموریت‌های این نیروی خدوم است که در شرایط گوناگون کشور به خوبی از عهده آن برآمده و تحسین و رضایت مردم را کسب کرده است، که کسب تحسین و رضایت مردم، بالاترین و ارزشمندترین هدفی است که در راه تحقق آن از هیچ اقدامی نباید فروگذاری کرد.

در همین ایام فعلی که شیوع ویروس کووید19 در کنار تحریم‌های ظالمانه و ضدانسانی، شرایط سختی را برای کشور رقم زده است، شاهدیم که نیروی انتظامی از هیچ کمکی دریغ نکرده و انشاءالله با جدیتی که در راه اجرای دقیق پروتکل‌های مربوط به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از خود نشان خواهد داد، امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد کاهش محسوس آمارهای ابتلاء و فوت ناشی از بیماری کرونا در کشور باشیم.

هفته ناجا فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نظم و امنیت و یادآوری خدمات بزرگ و قدردانی از یکایک کارکنان، مأموران، مدیران و فرماندهان عزیزی است که ماموریت خطیر خویش را به انجام رسانده و می‌رسانند.

اینجانب موفقیت‌های به دست آمده را ارج می‌نهم و با تبریک هفته نیروی انتظامی به خانواده معظم شهدای ناجا، سلسله مراتب فرماندهی و همه پرسنل تحت پوشش، اعلام می‌دارم که دولت جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان نیروی انتظامی خواهد بود و اطمینان داریم که این نیرو با پیروی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های عالیه نظام جمهوری اسلامی، مسیر رشد و تعالی را با سرعتی مضاعف طی خواهد کرد و هم‌چنان مأمن و پناهگاه مردم خواهد ماند.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

قدردانی مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس دولت دوازدهم رئیس جمهور پلیس دولت دوازدهم رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی رضایت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان