Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه اظهار داشت: با این تعداد موارد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به ۱۳ هزار و ۹۵۹ نفر رسید.

وی یادآور شد: پیش از این بالاترین آمار روزانه ابتلا در این استان 306 مورد مثبت بوده است.

وی تاکید کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه به ۳۲۵ نفر رسیده است که سه مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکترکریمیان یادآور شد: ایلام با ۶ هزار و ۸۵۳ نفر، ایوان با هزار و ۴۴۰ نفر و دره شهر با ۹۲۵ نفر دارای بالاترین تعداد مبتلایان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد ابتلا در شهرستان های دیگر نیز همچنان در حال افزایش است و از شهروندان تقاضا می شود پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و از رفتن به تجمعات و انجام ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان، گفت: پارسال ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن هم در جریان تصادفات زخمی شدند و پرونده آنها به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: پارسال همچنین ۸۴ نفر بر اثر سرمازدگی و غرق‌شدگی جان باختند که از این تعداد ۴۲ نفر شامل ۳۳ نفر مرد و ۹ نفر زن بر اثر غرق‌شدگی و ۴۲ نفر هم شامل ۳۹ نفر مرد و ۳ نفر زن بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست دادند.

ادیب‌فر همچنین آمار حوادث کار منجر به فوت در استان را ۵۳ مورد اعلام کرد و افزود: تمامی فوت‌شدگان در حوادث کار مرد بودند و در بخش حوادث منجر به مصدومیت نیز هزار و ۳۵۹ نفر مرد و ۴۶ زن مصدوم شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین پارسال ۴۷ هزار و ۷۳۶ آقا و ۲۴ هزار و ۹۵۳ خانم معاینه شدند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۳۲۷ مورد مربوط به نزاع مردان و ۷ هزار و ۷۵۰ خانم نیز در نزاع‌ها مصدومیت جرحی داشتند.

ادیب‌فر تصریح کرد: پارسال همچنین هزار و ۹۱۵ مورد فوتی مربوط به مردان و ۵۰۸ مورد فوتی مربوط به خانم‌ها در پزشکی قانونی بررسی و ثبت شده است.

وی در رابطه با تعداد مرگ‌های ثبت شده در پزشکی قانونی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۹۷ مرگ طبیعی مردان و ۱۱۲ مرگ طبیعی خانم‌ها ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه پارسال بر اثر سوختگی ۳۸ مرد و ۲۳ زن جان باختند، افزود: در این مدت ۱۰ مرد و ۲ خانم هم بر اثر برق‌گرفتگی فوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است