Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:48:29 GMT

صید «ترال» به مدت دو سال ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۶۵۱۲

صید «ترال» به مدت دو سال ممنوع شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از ممنوعیت صید ترال به مدت دو سال خبر داد و گفت این محدودیت از ابتدای آذرماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، معین‌الدین سعیدی، عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، از ممنوع شدن صید ترال به مدت دو سال خبر داد و گفت این فراکسیون مدت‌هاست که پیگیر ممنوعیت صید ترال است و در پی آن طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی از سوی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ممنوعیت صید ترال در کشور

وی اظهار داشت: آبزیان ذخایر غذایی هستند و نقش مهمی در اکوسیستم دریایی ایفا می‌کنند و باید برای نسل‌های بعدی حفظ شوند اما صید ترال ریشه آبزیان را از بین می‌برد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس موافقت شد که از ابتدای آذر ماه به مدت دو سال صید ترال ممنوع شود و در این مدت کار تحقیقاتی لازم و همچنین بازسازی ذخایر اتفاق بیفتد.

سعیدی تاکید کرد: لازم است از زحمات عزیزانمان در نیروی دریایی سپاه و همچنین دستگاه قضا و شخص آیت الله رئیسی تقدیر و تشکر کنیم که درباره این موضوع زحمات بسیار زیادی کشیدند و با پیگیری‌های آنان موفق شدیم تا دو سال صید ترال را در آب‌های جنوب کشور ممنوع کنیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ صید ترال مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی جهاد کشاورزی نیروی دریایی سپاه دستگاه قضا آیت الله رئیسی مشرق مجلس شورای اسلامی مدت دو سال صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت