Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:53:51 GMT

پیشرفت در کسب و کارهای اینترنتی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۶۷۹۲

پیشرفت در کسب و کارهای اینترنتی

امروزه در سطح فضای مجازی شاهد فعالیت مراکز متعددی در زمینه خدمات رزرواسیون هستیم که هر یک از این مراکز ویژگی ها و مزیت های مختلفی نسبت به یکدیگر دارند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سیتی نت، طراحی سیستم رزرواسیون از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بی شک بر میزان تقاضا نیز تاثیر خواهد گذاشت. خودتان را به جای فردی بگذارید که قصد رزرو بلیط، تور یا هتل را دارد! چه وب سایتی را برای انجام امور رزرواسیون انتخاب می کنید؟ قطعا هم باید نسبت به وب سایت اعتماد داشته و هم از سابقه آن اطلاع داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که وب سایت شما فضایی آرام و زیبا داشته باشد تاثیر زیادی در جلب توجه مشتریان خواهد گذاشت و به یک برگ برنده برایتان تبدیل می شود. پس سپردن طراحی سایت به مراکز معتبر و حرفه ای نتیجه کار شما را مشخص خواهد کرد و هزینه کردن در همان ابتدای کار باعث سودآوری بهتری خواهد شد.

در ادامه می خواهیم کلیه مواردی که در طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرد را مورد بررسی قرار دهیم:

چگونه سیستم رزرواسیون قوی داشته باشیم؟

یکی از اصلی ترین رکن های سیستم رزرواسیون داشتن سرعت مطلوب است. سرعتی که یک وب سایت رزرواسیون دارد تاثیر مستقیم بر میزان مشتریان دارد، طبیعتا در صورتی که شما بتوانید امور رزرواسیون خود را در عرض چند دقیقه به انجام برسانید از آن شرکت رضایت خواهید داشت پس باید تمام نظر خود را بر روی سرعت وب سایت بگیرید.

جامع بودن، جامع بودن شرکت یکی دیگر از موارد حائز اهمیت است. به این معنی که باید حتما کلیه زمینه های مسافرتی را در بر بگیرد و مشتری نیازی به رفتن به یک سایت دیگر نداشته باشد. پس باید یک سیستم رزرواسیون خدمات رزرو تور، بلیط، هتل و... را در برگیرد.

طراحی سیستم رزرواسیون

طبیعتا طراحی یک سیستم قدرتمند برای انجام امور رزرواسیون نیازمند داشتن اطلاعات کامل و جامع خواهد بود. شاید کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات راه اندازی سایت بتوانند یک وب سایت رزرواسیون برایتان طراحی کنند اما آیا این کافی است؟ شاید شما مکانیک نباشید و بتوانید مشکل برق خودرو خود را حل کنید اما طبیتا کار شما با یک متخصص متفاوت خواهد بود.

طراحی وب سایت نیز اینگونه است و باید حتما آن را به یک شرکت متخصص بسپارید. شرکت ما یکی از مراکزی است که توانسته محبوبیت زیادی در میان صاحبان سایت های مختلف گردشگری کسب نماید.

طراحی سایت فروش بلیط

امروزه شاید کمتر کسی دست به خرید حضوری بلیط بزند؛ چرا که وب سایت های اینترنتی بهترین شرایط را برای رزرو بلیط دارند و می توانید تنها در عرض چند دقیقه بهترین بلیط ها را برای سفر خود رزرو نمایید.

سایت فروش بلیط یکی از کارهای پولساز بوده و هست و می توانید با راه اندازی وب سایت فروش بلیط به درآمد مطلوبی دست یابید. این طراحی سایت فروش بلیط است که میزان مشتریان شما را تعیین خواهد کرد.

طراحی وب سایت سرمایه اولیه ای است که برای کار خود کنار می گذارید و طبیعتا در صورتی که این طراحی به بهترین شکل ممکن انجام گیرد می توانید با اطمینان بیشتری کار خود را ادامه دهید.

توصیه می کنیم که گام نخست را با قدرت بردارید تا با سرعت بیشتری موفقیت را لمس کنید. شرکت ما می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد چرا که هم با کلیه امور مربوط به رزرو بلیط آشنایی داشته و هم می تواند با قیمت مناسب کلیه امور مربوط به راه اندازی وب سایت را به انجام برساند.

میزان هزینه طراحی شرکت ما

یکی از مهمترین مواردی که حتما باید به آن توجه داشته باشید را می توان میزان هزینه هایی  دانست که باید طراحی سایت باید پرداخت کنید. این هزینه برای سایت های مختلف متفاوت است و دلیل آن میزان کاری است که روی وب سایت شما انجام می شود.

بالا بودن میزان قیمت در تمامی مواقع نشان از کیفیت بالای خدمات شرکت نخواهد داشت و توصیه می کنیم که قبل از قرارداد با یک شرکت طراح، حتم ازسابقه آن اطمینان داشته باشید.

بسیاری از شرکت های سودجو قیمت های بالایی را برای طراحی سایت ارائه می کنند و برخی کارهای طراحی را به این شرکت ها می سپارند اما متاسفانه به نتیجه مطلوبی نمی رسند. شرکت ما اقدام به ارائه بهترین خدمات با قیمت معقول نموده و با مراجعه به وب سایت شرکت می توانید میزان هزینه ها را مشاهده و نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایید.

طراحی سایت هتل

هتل هایی که در جای جای نقاط جهان فعالیت می کنند باید به فکر طراحی سایت هتل برای خود باشند چرا که امروزه اغلب امور در سطح فضای مجازی انجام می شوند و اگر صاحب هتل هستید و تابه امروز دست به راه اندازی وب سایت نزده اید سریعا دست به کارشوید چرا که حتما در سال های آتی شاهد کاهش میزان تقاضا خواهید بود.

سایت هتل فضای مناسبی برای معرفی هتل خواهد بود و از این طریق می توانید هتل خودتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین باید امکان رزرو هتل از این طریق نیز داده شود تا مردم بتوانند از راه دور و از هر نقطه جهان نسبت به رزرو هتل شما اقدام کنند.

ویژگی سایت هتل موفق

در طراحی سایت هتل باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید که مسئولین شرکت ما با در نظر گرفتن کلیه جوانب بهترین عملکرد را داشته و وب سایتی جامع از هتلتان به شما تحویل خواهند داد که حتما در روند مشتری گیری شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

https://citynet.ir/

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سی تی نت کسب و کار اینترنتی طراحی سایت سیستم رزرواسیون سایت فروش بلیط داشته باشید طراحی سایت راه اندازی سایت هتل شرکت ما وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان

محمدتقی اکبری مدیرعامل و مؤسس یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح فعالیت و کارکردهای این شرکت اظهار کرد:‌ تولید و فروش مواد شیمیایی، طراحی و ساخت تجهیزات در صنایع شیمیایی ازجمله فعالیت این شرکت بوده است، سال ۱۳۹۳ گواهینامه دانش‌بنیان در زمینه ساخت تجهیزات نوین آزمایشگاهی از معاونت فناوری ریاست جمهوری را کسب کرده و سال ۱۳۹۵موفق به راه‌اندازی خط تولید اسانس‌های طبیعی با استفاده از برج تقطیر با سینی‌های مخروطی چرخان شدیم.

وی افزود:‌ طراحی و ساخت برج تقطیر با سینی‌های مخروطی چرخان از دیگر فعالیت‌های این شرکت است. برج‌های تقطیر با سینی‌های مخروطی چرخان (scc) به‌طور پیوسته کار می‌کنند و قادرند ترکیبات فرار را از جریان سوسپانسیون جداسازی کنند. افت فشار پایین، مصرف انرژی کم، بازدهی استخراج بالا، زمان ماند کوتاه، سرعت جداسازی بسیار بالا، جداسازی در دمای پایین، تجزیه شیمیایی پایین، مدیریت عطر و طعم، قابلیت حمل خوراک حاوی ذرات جامد، به‌کارگیری در صنایع فراوری میوه، آبمیوه، چای، قهوه، چاشنی و جایگزینی با برج‌های تقطیر رایج از مزایای این دستگاه است.

اکبری ادامه داد:‌ ساخت این‌گونه از برج‌ها در انحصار شرکت‌های ایتالیایی بود که برای نخستین‌بار طراحی و ساخت آن در ایران توسط این شرکت بومی‌سازی شد. لیمونن ازجمله ترکیبات پرمصرف و وارداتی در صنایع آرایشی و بهداشتی است که در سال ۱۴۰۰ خط تولید لیمونن را برای نخستین‌بار با ظرفیت روزانه ۱۰۰ کیلوگرم در این شرکت راه‌اندازی و تجاری‌سازی کردیم.

مدیرعامل و مؤسس شرکت «بهین اسانس آویژه» مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت:‌ عصاره‌گیری از گیاه خار مریم با سامانه استخراج جامد-مایع پویای سریع Rapid Solid-Liquid Dynamic Extraction (RSLDE) و تولید سیلیمارین برای مصرف در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی از برنامه‌های آینده این شرکت است.

وی مطرح کرد:‌ دانش مواد شیمایی گیاهی که امروزه با عنوان فیتوشیمی به شدت در حال گسترش است به‌طور روزافزون در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی به کار گرفته شده، بسیاری از دارو‌های پیشرفته درمان کبد مانند سیلیمارین و ضد سرطان مانند تاکسول از منابع طبیعی استخراج می‌شوند در همین راستا این شرکت توانسته با تولید محصولات گیاهی بخشی از نیاز‌های مردم و کشور را برطرف کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بینان با بیان اینکه مهم‌ترین مانع در تجاری‌سازی سرمایه ثابت و هزینه‌های تحقیق و توسعه است، عنوان کرد:‌ شرکت از تسهیلات مالی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، حمایت‌های غیرمالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، تسهیلات صندوق پژوهش و نوآوری استان اصفهان، تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت ریاست جمهوری استفاده کرده است.

اکبری بیان کرد:‌ برای رشد و شکوفایی مراکز رشد در دانشگاه‌ها نیازمند همکاری و تعامل مراکز رشد و شهرک‌های صنعتی، واگذاری بازاریابی به افراد متخصص و تنوع‌بخشی به روش‌های تأمین سرمایه مانند مشارکت عام دانشجویان و خانواده‌ آنان هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟