Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ سامانه مرصاد نیروی پدافند هوایی ارتش و سامانه طبس نیروی هوافضای سپاه اهداف متخاصم در منطقه رزمایش را هدف قرار دادند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در ادامه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99، پس از کشف و شناسایی پرنده‌های بدون سرنشین دشمن فرضی در ارتفاع متوسط و ورود آن‌ها به منطقه رزمایش، اهداف به سامانه‌های بومی مرصاد نیروی پدافند هوایی ارتش و طبس نیروی هوافضای سپاه از سوی شبکه یکپارچه پدافند هوایی واگذار شد که اهداف مورد اصابت این سامانه‌ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انجام عملیات آتش و حرکت سریع سامانه‌های پدافندی از نقاط محل استقرار به نقاط دیگر از جمله اقدامات انجام شده در این مرحله از رزمایش بود که با هدف عدم شناسایی محل استقرار سامانه‌های پدافندی با موفقیت انجام شد.

تمرین کشف سامانه‌های پنهان‌کار دشمن در رزمایش مدافعان آسمان ولایتانجام عملیات مقابله با تهاجم الکترونیک دشمن در رزمایش پدافند هوایی

 

امیر فرج‌پور سخنگوی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 با بیان اینکه در این رزمایش طرح‌های دفاع هوایی با سنجش واقعیت‌های نبرد واقعی و شناخت دقیق از توانمندی‌های دشمن طراحی شده و برای کلیه زوایای پیدا و پنهان در لایه‌های مختلف پدافندی تدابیر لازم اتخاذ شده، عنوان کرد: فرماندهان ما در پدافند هوایی با نکته‌سنجی و بررسی نقاط ضعف و قوت طرح‌های دفاعی و اقدام و عمل هوشمندانه توانسته اند آسمانی امن را در سایه اقتدار خود فراهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامانه های پدافندی سامانه های پدافندی مدافعان آسمان پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت