Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@04:44:44 GMT

پیشگویی مبلغ مذهبی آمریکا درباره نتیجه انتخابات

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۳۴۹

پیشگویی مبلغ مذهبی آمریکا درباره نتیجه انتخابات

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رابرتسون که موسس شبکه تلویزیونی پخش مسیحیان انجیلی در آمریکاست، در یک برنامه تلویزیونی ویژه تبلیغ مسیحیت به نام «کلوپ ۷۰۰» گفت: نخست می خواهم بدون پرسش بگویم که ترامپ پیروز انتخابات است، اما این بدان معنا نیست که در خانه بمانید و رای ندهید.

وی افزود: این بدان معناست که بیرون می آیید و هر کاری می توانید، انجام می دهید، اما وی برنده می شود، تصور می کنم این یک واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارنمای خبری نشریه هیل در گزارشی در این مورد نوشت: این مبلغ در ادامه پیشگویی های عجیب خود به فاجعه ای پیش بینی شده ۹۰ ساله برای آمریکا و جهان پس از انتخابات ریاست جمهوری از جمله ناآرامی های مدنی، دستکم دو مورد سوقصد به ترامپ و جنگ علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

وی تصریح کرد که سپس جهان شاهد دستکم پنج سال یا بیشتر صلح خارق العاده ای است، قبل از آنکه سیارک ظاهر شود.

رابرتسون گفت: آنچه به صراحت درموردش می اندیشم، تنها چیزی است که کلام عیسی را محقق می کند، نوعی حمله سیارکی به کره زمین. یک نابودی ناگهانی. قرار نیست جنگ هسته ای روی دهد، ما اجازه نداریم این زمین را منفجر کنیم.

وی پس از توصیف زیان حاصل از برخورد سیارک به زمین افزود که شاید همه چیز به پایان رسد.

وی در گذشته نیز از این پیشگویی ها داشته است، به طوری که در سال ۱۹۷۶ اعلام کرد که دنیا در سال ۱۹۸۲ به پایان می رسد.

وی در کتاب خود به نام «هزاره جدید» از پایان جهان در روز ۲۹ آوریل ۲۰۰۷ خبر داده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا رابرتسون مسیحی انجیلی ترامپ پیشگویی چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز هم جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سیصد و بیست و هشتمین جلسه شورای عالی کار امروز هم بدون نتیجه پایان یافت و ادامه چانه زنی به فردا دوشنبه ۲۸ اسفند ساعت ۱۴ موکول شد. محسن باقرباقری، شورای عالی کار به مهر گفت: نمایندگان جامعه کارگری مجری خواسته موکلین خود (کارگران) بوده و در صورت عدم توجه به پیشنهادهای نمایندگان جامعه کارگری مصوبه تعیین دستمزد را امضا نخواهند کرد. کد خبر 6057624 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • پیشگویی زمان مرگ دیگران توسط تجربه‌گر مرگ
  • مبلغ قرارداد سید حسین را دو برابر کنید!
  • ملوان راهی جز پیروزی در این بازی ندارد
  • پیشگویی پایان جهان توسط نیوتن؛ ۳۶ سال دیگر!
  • پیشگویی پایان جهان توسط ایزاک نیوتن؛ ۳۶ سال دیگر!
  • (ویدئو) اولین گفتگوی کاظم صدیقی پس از ماجرای زمین ۱۰۰۰ میلیاردی
  • جلسه شورای عالی کار پایان یافت/ نتیجه جلسه درباره دستمزد ۱۴۰۳ چه بود؟
  • امروز هم جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت
  • جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت
  • اعزام و فعالیت ۳۲۰ مبلغ در نقاط مختلف استان فارس