Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «بابک دین‌پرست» در نودوهشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی تحمیلی کشور، افزود: براساس شرایط حاضر، مدیریت جهادی راهکار اصلی حل مشکلات است.

وی اضافه کرد: بنابر تعامل و همکاری بیش از پیش اعضای ستاد و دستگاه‌های نظارتی، بخش قابل توجهی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای تحقق و اجرای دقیق و سریع مصوبه های ستاد کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با تاکید بر لزوم توجه به اصل قانون‌گرایی، گفت: همه تکالیفی که در سه ماده قانونی ۶۱ تا ۶۳ قانون رفع موانع تولید بر عهده ستاد گذاشته شده و آیین‌نامه اجرایی ستاد، باید به‌طور کامل اجرایی شوند و در این شرایط باید همه مصوبه‌های ستاد منطبق بر قوانین باشد.

وی افزود: همه تکالیف قانونی که در ۲۶ ماه گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، در هفته گذشته جمع آوری و ضمن انجام مکاتبات لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط، در دستور کار پیگیری دبیرخانه ستاد قرار گرفته است.

قائم‌مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، با اشاره به ضرورت مشارکت همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها برای تحقق اهداف «جهش تولید» گفت: نمایندگان دستگاه‌های نظارتی، امنیتی، قضایی و فعال در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی همانند وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و معاونت حقوقی رییس جمهوری دعوت به عمل آمده است و این رویه در جلسات آتی ستاد نیز استمرار خواهد داشت.

دین‌پرست تاکیدکرد: بنابراین روش، بهره‌مندی از نظرات کارشناسی و تخصصی این دستگاه‌ها و اتخاذ تصمیمات قانونی و شفاف، زمینه اطمینان‌خاطر و کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های مدیران اجرایی دستگاه‌های ذی‌ربط برای اجرای مصوبه های ستاد فراهم شود.

وی اضافه‌کرد: شفافیت از اقدام های دیگر اصلی است که در دستور کار ستاد تسهیل بوده و پس از این، همه مصوبه‌های ستاد، به همراه وضعیت همکاری و اهتمام دستگاه‌های فعال و غیرفعال در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دین‌پرست توضیح داد: صیانت از جایگاه ستاد تسهیل نیز امری است که به همت همه اعضای ستاد محقق خواهد شد و همه بخش‌های مسوول باید با انجام وظایف محوله و همدلی بیش از پیش از این جایگاه حساس و مهم حراست و صیانت کنند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب دوم شهریور ماه امسال در ارتباط تصویری با اعضای هیات دولت فرمودند: «برای شناسایی و برطرف کردن موانع تولید کارگروهی از سوی روسای سه قوه تشکیل شده و به صورت شبانه‌روزی کار کند، زیرا تولید در بخش اقتصاد از همه چیز مهمتر است.»

در همین پیوند، قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور از راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، در روزهای آینده در تهران و استان‌های سراسر کشور خبر داد.

برچسب‌ها رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی جهش تولید افزایش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی جهش تولید افزایش تولید رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی جهش تولید افزایش تولید اخبار کنکور ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند

روزنامه جوان در مطلبی از سیاست‌های پلیس برای مهار بی‌حجابی انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت: آنچه امروز در قالب معضل بدحجابی و رواج سبک زندگی غربی در جامعه مشاهده می‌کنیم محصول ضعف در عملکرد دستگاه‌های فرهنگی - تربیتی است که سهم مهمی را هم باید برای مجموعه آموزش و پرورش کنار گذاشت. بدون شک ما در مرحله تربیت با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم که آفتی اینچنینی گریبانگیر دختران و پسران این سرزمین شده است.

در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت: طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌ها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.

در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهاد‌ها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

دیگر خبرها

  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم