Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:58:45 GMT

منچستریونایتد سراغ ستاره اینتر می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۷۸۶۰

منچستریونایتد سراغ ستاره اینتر می‌رود

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، بر اساس ادعای نشریه «دُن بالن» اسپانیا، باشگاه منچستریونایتد، لائوتارو مارتینس را به‌عنوان یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی خود قرار داده و قصد دارد تابستان آینده شانس خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی اینتر امتحان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا و رئال مادرید هم وضعیت مارتینس 23 ساله را زیرنظر دارند و منچستریونایتد می‌تواند در سال 2021 برای جذب این مهاجم جوان با این دو باشگاه بزرگ اسپانیایی وارد رقابت شود.

لائوتارو مارتینس که تا سال 2023 تحت‌ قرارداد باشگاه اینتر است، تاکنون در 88 بازی از رقابت‌های مختلف برای نراتزوری به میدان رفته و 33 گل نیز به ثمر رسانده است.

در قرارداد این مهاجم آرژانتینی بند فسخ 111 میلیون یورویی وجود دارد که در تابستان اخیر برای مدت محدودی می‌توانست برای باشگاه‌های غیرایتالیایی فعال شود.

مدیران باشگاه اینتر هم بارها گفته‌اند که تنها در ازای پرداخت شدن رقم فسخ قرارداد لائوتارو با جدایی‌اش موافقت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ رئال مادرید بارسلونا اینترمیلان لائوتارو مارتینس منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد