Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور گفت: از ابتدای سال تاکنون در سه مرحله ۶۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به این پلیس ملحق شد و الحمدلله با اقدامات صورت گرفته امسال شاهد ۱۶.۲ درصدی کاهش جانباختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سید کمال هادیانفر در چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه پیام سراسر مهر فرمانده معظم کل قوا خطاب به سبزپوشان نیروی انتظامی مایه دلگرمی بسیار است و روح تازه‌ای را در ناجا دمید، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم و ان‌شاءالله با الحاق خودور و موتورسیکلت به ناوگان خودرویی این پلیس شاهد تحقق اهداف مهم به ویژه در حوزه کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به الحاق خودرو و موتورسیکلت جدید به ناوگان خودرویی این پلیس، گفت: تقویت ناوگان خودرویی نقش اثربخشی در اجرای مأموریتها دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون با تلاش تمام عزیزان و دست‌اندرکاران، موفق به ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور شدیم و در سه مرحله 680 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به این پلیس ملحق شد و الحمدلله با اقدامات صورت گرفته امسال شاهد 16.2 درصدی کاهش جان‌باختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این مقام ارشد انتظامی با تشریح اثربخشی توسعه و تقویت ناوگان خودرویی پلیس راهور، فرآیند هوشمندسازی این پلیس را تشریح کرد و گفت: استفاده از ابزارهای نوینی چون دست‌افزار سپهر، تجهیز دستگاه‌ها و خودروهای این پلیس به سامانه gps، توسعه سامانه سپهتن و تجمیع بانکهای اطلاعاتی بخشی از این اقدامات است.

هادیانفر با اشاره به استفاده از پهپاد در مواقع خاص مأموریتی، از راه‌اندازی سامانه‌های نوین این پلیس خبر داد و گفت: اجرای طرح شماره‌گذاری اینترنتی و طرح نوبت‌دهی اینترنتی از اقدامات جدید پلیس راهور نیروی انتظامی همزمان با شیوع ویروس کرونا است.

تلاش پلیس راهور برای آموزش مجازی رانندگیبهره‌گیری پلیس راهور تهران از ظرفیت سلبریتی‌ها به عنوان "سفیران فرهنگ ترافیک"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث جاده ای رئیس پلیس راهور راهور حوادث جاده ای رئیس پلیس راهور راهور خودرو و موتورسیکلت ناوگان خودرویی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات