Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پت رابرتسون» مبلغ مذهبی و غول رسانه ای آمریکا در سخنانی عجیب اعلام کرد که خداوند به وی گفته است «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا پیروز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است و بیش از پنج سال بعد یک سیارک به زمین برخورد می‌کند که شاید پایانی برای جهان به ارمغان آورد.

قدس آنلاین: رابرتسون که موسس شبکه تلویزیونی پخش مسیحیان انجیلی در آمریکاست، در یک برنامه تلویزیونی ویژه تبلیغ مسیحیت به نام «کلوپ ۷۰۰» گفت: نخست می خواهم بدون پرسش بگویم که ترامپ پیروز انتخابات است، اما این بدان معنا نیست که در خانه بمانید و رای ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بدان معناست که بیرون می آیید و هر کاری می توانید، انجام می دهید، اما وی برنده می شود، تصور می کنم این یک واقعیت است.

تارنمای خبری نشریه هیل در گزارشی در این مورد نوشت: این مبلغ در ادامه پیشگویی های عجیب خود به فاجعه ای پیش بینی شده ۹۰ ساله برای آمریکا و جهان پس از انتخابات ریاست جمهوری از جمله ناآرامی های مدنی، دستکم دو مورد سوقصد به ترامپ و جنگ علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

وی تصریح کرد که سپس جهان شاهد دستکم پنج سال یا بیشتر صلح خارق العاده ای است، قبل از آنکه سیارک ظاهر شود.

رابرتسون گفت: آنچه به صراحت درموردش می اندیشم، تنها چیزی است که کلام عیسی را محقق می کند، نوعی حمله سیارکی به کره زمین. یک نابودی ناگهانی. قرار نیست جنگ هسته ای روی دهد، ما اجازه نداریم این زمین را منفجر کنیم.

وی پس از توصیف زیان حاصل از برخورد سیارک به زمین افزود که شاید همه چیز به پایان رسد.

وی در گذشته نیز از این پیشگویی ها داشته است، به طوری که در سال ۱۹۷۶ اعلام کرد که دنیا در سال ۱۹۸۲ به پایان می رسد.

وی در کتاب خود به نام «هزاره جدید» از پایان جهان در روز ۲۹ آوریل ۲۰۰۷ خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پترسون ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • ترک‌خوردگی‌ها و فرونشست عجیب نقش جهان
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد