Web Analytics Made Easy - Statcounter

٩٠٠ میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی بابت هزینه‌های مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شد.

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، مهرماه سال جاری سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ١.۶۵٠ میلیارد تومان برای پرداخت هزینه‌های مربوط به مقابله با کرونا از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دومین بار در ماه جاری، امروز ٣٠ مهرماه، دکتر محمدباقر نوبخت در ابلاغ دیگری به وزارت بهداشت، دستور تحصیص مبلغ ٩٠٠ میلیارد تومان اعتبار مجدد از صندوق توسعه ملی بابت هزینه‌های مدیریت و مقابله با ویروس کرونا را صادر کرد.

این مبلغ بر اساس دستور رییس سازمان برنامه و بودجه باید صرف «جبران کسری درآمد بیمارستان‌های درگیر کرونا و پرداخت کارانه‌های معوق (٧٠٠ میلیارد تومان)»، «تامین کیت آزمایشگاهی شناسایی موارد مثبت(١۵٠ میلیارد تومان)»، و «تکمیل و تجهیز ملزومات شبکه بهداشت (۵٠میلیارد تومان)»، شود.

گفتنی است، در ابلاغ مبلغ ١۶۵٠ میلیارد تومان پیشین برای هزینه‌های مربوط به مقابله با کرونا؛ نیز مشخصا ٧٠٠ میلیارد تومان صرفاً برای جبران کسری درآمد بیمارستان‌های درگیر کرونا و پرداخت کارانه‌های معوق اختصاص یافته بود.

 

 ایبِنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری