Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجندگفت: از ۲۵۱ آزمایش انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۵۱ مورد جدید کووید ۱۹ شناسایی شدند.

 او افزود: از این تعداد ۶۰ مورد مربوط به شهرستان بیرجند، طبس و بشرویه هر کدام ۲۳ مورد، ۲۱ مورد قاین، ۱۴ مورد سرایان، ۴ مورد درمیان، سربیشه و خوسف هرکدام ۲ مورد و شهرستان‌های زیرکوه و نهبندان هرکدام یک مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی با بیان اینکه هم اکنون ۳۲۰ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۱۹۷ نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا و ۳۵ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید

 زنگ خطر ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی هر روز بلندتر می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: حال عمومی ۳ نفر از بیماران کرونایی بستر در بخش مراقبت‌های ویژه بسیار وخیم است.

او گفت: با اشاره به ثبت ۳ مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته، افزود: با ثبت موارد جدید فوت، آمار جان باختگان بیماری کرونا در خراسان جنوبی به ۲۲۷ نفر رسید.

انتهای پیام /  ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه و خاصی به جامعه کارگری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سی و پنجمین جشنواره امتنان ضمن گرامیداشت روز شورا، هفته معلم و کار و گارگر اظهار کرد: جامعه کارگری از جوامع بسیار مهم است که در روایات اسلامی هم به آن فراوان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کارگر ما برای گذران معیشت زندگی تلاش می‌کند، تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه و خاصی به جامعه کارگری می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کارگر و کارفرما مکمل یکدیگر هستند، افزود: در کشورهای غربی و اروپایی هر روز شاهد تحصن هستیم و کارگران ناراضی اند اما نظام اسلامی برای کارگران ارزش و اهمیت بالایی قائل است‌.

وی گفت: همزمان با استقرار دولت سیزدهم شاهد توسعه و توجه ویژه و خاص به جامعه کارگری هستیم و ریل گذاری خوبی در این دولت نسبت به جامعه کارگری و تولید وجود دارد.

قناعت به موضوع راه آهن استان اشاره کرد و گفت: ارتقا زیرساخت‌ها را یکی از مهمترین مقدمات جهش تولید می‌دانیم و به همت دولت سیزدهم اقدامات زیرساختی خوبی از جمله راه آهن در دست اجراست.

وی از انتقال آب دریای عمان و انتقال گاز از دشتک زابل گفت و متذکر شد: اگر به دنبال تحول، تولید، توسعه اقتصادی و اشتغال هستیم باید آستین همت را بالا بزنیم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: آبی که صنایع ما در استان استفاده می‌کنند در سال، ۵۵ میلیون متر مکعب آب شرب است در صورتی که آب شرب برای خوردن باید ذخیره شود چراکه خشکسالی را در استان شاهدیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بخش تولیدی در استان تأمین آب، برق و گاز است و باید این نیاز رفع شود، گفت: استان ما در انتهای خطوط گاز بوده و بیشترین ضرر به واحدهای تولیدی استان، از محل قطع گاز وارد می‌شود.

قناعت با تأکید بر اینکه باید از حالت خام فروشی محصولات مختلف راهبردی استان خارج شویم، بیان کرد: در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه محصولات راهبردی بخش کشوری و مواد معدنی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: ظرفیت‌های مختلف و زنجیره‌های ارزش خراسان جنوبی از جمله محصول زرشک و گوهرسنگ استان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته و معرفی شدند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: توجه به محصول زرشک و گوهرسنگ های استان ارزش افزوده خوبی به همراه دارد و در سال اخیر در این زمینه ورود شرکت‌های مختلف را به استان داشته ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ واحد فرآوری زرشک در استان داریم که هشت واحد آن در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

قناعت با بیان اینکه خراسان جنوبی به لحاظ زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی ضعیف است، گفت: باید بانک‌های ما از حالت انقباضی خارج شده و با ایجاد مقدمات، زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در استان فراهم شود.

کد خبر 750154

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد