Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@00:12:58 GMT

تجلیل از بانک ملت در همایش ملی سالانه نفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۸۲۳۸

تجلیل از بانک ملت در همایش ملی سالانه نفت

خبرگزاری آریا - لوح سپاس همایش ملی سالانه نفت 2020 OILEX به بانک ملت به عنوان بانک فعال و برتر در حوزه انرژی اعطا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در همایش ملی سالانه نفت که همسو با شعار جهش تولید و با هدف معرفی طرح ها و دستاوردهای برتر صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران و با حضور عباس جعفرلو معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری برگزار شد، بانک ملت به دلیل حضور فعال در حوزه انرژی مورد تجلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش، آخرین دستاوردها و پروژه های علمی در زمینه انرژی ارائه و از بانک ها، شرکت های سرمایه گذاری و هولدینگ های توانمند دعوت شد تا در اجرای طرح های ارزنده در این حوزه مشارکت کنند.
بر اساس این گزارش، همایش یادشده با حمایت وزارت نفت، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری، ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از انجمن ها و تشکل های تخصصی در این حوزه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جوانی جمعیت در سی سخت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دنا در این همایش گفت::یکی از مهمترین فاکتور‌ها و شاخص‌ها در زمینه طرح جوانی و افزایش جمعیت عملیاتی کردن مشوق‌ها و طرح‌هایی است که در این راستا اعلام شده است.
یزدان پناه افزود:شهرستان دنا در حوزه جمعیت نقاط امیدبخشی دارد و تلاش برای افزایش نسل و حمایت از خانواده یکی از ضروری‌ترین اولویت‌ها برای مسئولان و مردم است.
پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا هم گفت: برای قانون جوانی جمعیت در قانون ۷۳ماده‌ای شرح و وظایف هر اداره‌ای مشخص شده است و می‌طلبد هر نهادی به نحو احسن وظایف خود را انجام دهد.
در ادامه سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان با حضور در مراسم جوانی جمعیت در شهرستان دنا گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری لازم است در بحث جوانی جمعیت همه ارگان‌ها پای کار باشند تا با جوان بودن جمعیت کشور از آسیب و گزند دشمنان دور باشیم.
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت نیزگفت: تشکیل قرارگاه حمایت از جوانی جمعیت و ازدواج در شهرستان دنا جهت مقابله با پیری جمعیت با حضور همه ارگان‌های زیربط ضرورت دارد.

دیگر خبرها

  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک