Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ سید محمد موسوی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تبریک و گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 631 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف و ضبط شد.

 وی با بیان اینکه کشف مواد مخدردر شهرستان  نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، افزود: در این راستا 9 باند مواد مخدر متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: در هفت ماهه امسال ۷۳ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

موسوی ابراز کرد: امسال 156نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 21درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد:  در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی محلات آلوده تعداد 904 معتاد جمع آوری شد که برخی از آنها معتادان متجاهر بوده‌اند.

فرمانده انتظمی گچساران عنوان کرد: در این مدت 80 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف و روانه پارکینگ شد.
 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی کشف گچساران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان