Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکروسافت فرایند ستاپ سیستم عامل ویندوز 10 را سرراست و ساده کرده، و غیر از روش‌های ورودی و تنظیمات محرمانگی چیز چندان دیگری از کاربران نمی‌خواهد. با اینکه این کار باعث می‌شود تا این فرایند کمتر از گذشته دلهره‌آور باشد، ولی از طرف دیگر باعث می‌شود تا کاربران کنترل کمتری بر تنظیمات حین نصب ویندوز داشته باشند و ناچار شوند پس از پایان ستاپ به قسمت تنظیمات مراجعه کرده و سفارشی‌سازی‌های مورد نظرشان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال، در نسخه‌های آتی ویندوز، مایکروسافت احتمالا برای کاربران امکان اعمال نظر بیشتری را فراهم خواهد آورد ولی در عین حال این گزینه‌ها را قدری اسرارآمیزتر می‌کند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا،مایکروسافت در Insider Preview Build 20231 ویندوز 10 یک مرحله ستاپ جدید (OOBE) را معرفی کرده است که برای کاربران امکان سفارشی‌سازی سیستم بر مبنای هدف مورد نظرشان برای استفاده از دستگاهشان را فراهم می‌آورد.
شرکت مایکروسافت هنوز دقیقا جزئیاتی درباره اینکه هر یک از این گزینه‌ها چه قابلیت‌هایی را در اختیار قرار می‌دهند ارائه نکرده، ولی به احتمال فراوان درباره اپ‌ها، تنظیمات و قابلیت‌های مرتبط با انتخاب انجام شده در آنجا توضیحات ارائه خواهد کرد.


این بیلد همچنین شامل قابلیت‌هایی از پیش‌نمایش‌های قدیمی‌تر می‌شود، مانند گنجاندن Meet Now اسکایپ در تسک‌بار ویندوز 10. مایکروسافت همچنین به آرامی در حال انتقال دادن اطلاعات بیشتر از مرکز کنترل(Control Center) قدیمی آن به اپ تنظیمات ویندوز 10 با هدف آماده‌سازی برای بازنشستگی نهایی آن در آینده است.

بنظر می‌كسد این گزینه ستاپ جدید ممکن است در آپدیت نهایی ویندوز 10 خاتمه بیابد یا نیابد، و، حداقل فعلا، عملا کاری انجام ندهد حتی در صورتی که چند گزینه را انتخاب کرده باشید.
مایکروسافت خاطرنشان نموده است که اینسایدرها تنها در صورتی این صفحه OOBE جدید را خواهند دید که PC خود را ریست کنند یا نصب تمیزی از ویندوز را انجام دهند و اشاره‌ای به این نکرده است که آیا این حالت وقتی کاربران نهایی در آینده PCهایشان را آپدیت کنند ظاهر خواهد شد یا نه.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کامپیوتر ویندوز 10 مایکروسافت رایانه ویندوز ویندوز 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد