Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت:  فیلم یازدهم از مجموعه «سریع و خشمگین» آخرین فیلم از این مجموعه خواهد بود. به این ترتیب مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» دو فیلم دهم و یازدهم را نیز در راه خواهد داشت.

«سریع و خشمگین ۷» پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما سریع و خشمگین ۸ نیامده بیش از نیم میلیارد فروخت

جاستین لین که فیلم‌های سوم، چهارم، پنجم، ششم و نهم این مجموعه را کارگردانی کرده برای کارگردانی دو فیلم نهایی این مجموعه که پر از صحنه‌های رانندگی است برمی‌گردد تا این مجموعه را پس از حضوری دو دهه‌ای در سینماها به پایان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این به معنی پایان یافتن جهان سینمایی این مجموعه نیست و اسپین‌آف‌هایی برمبنای شخصیت‌ها و فضای کلی این مجموعه در کمپانی یونیورسال ادامه پیدا می‌کند.

اولین فیلم از اسپین‌آف‌های این مجموعه «سریع و خشمگین» ارایه می‌کند: هابز و شاو» بود که با بازی دواین جانسون و جیسون استتام ساخته شده و سال ۲۰۱۹ فروشی ۷۵۹ میلیون دلاری را ثبت کرد و از این میان تنها ۱۷۴ میلیون از فروش در آمریکای شمالی به دست آمد.

پرفروش‌ترین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» فیلم «خشمگین ۷» در سال ۲۰۱۵ بود که ۱.۱۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد و بیشترین فروش را در چین با فروشی بیش از ۳۹۰ میلیون دلار کسب کرد. در آمریکا فروش این فیلم ۳۵۳ میلیون دلار بود.

جدیدترین فیلم از این مجموعه که با عنوان «اف ۹» از آن یاد شده قرار بود اوایل سال اکران شود اما یونیورسال آن را برای شیوع کرونا تا سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخت.

اولین فیلم از این مجموعه سال ۲۰۰۱ با بازی پل واکر فقید و وین دیزل اکران شد. جان سینگلتون فقید، جیمز وان و اف گری گری کارگردان‌های قسمت‌های دیگر این مجموعه بودند.

کد خبر 559190 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان سریع و خشمگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند

آفتاب‌‌نیوز :

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در رابطه با چای دبش علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، درخصوص علت سکوت وعدم واکنش از سوی نمایندگان مجلس نسبت به موضوع آقای صدیقی و اینکه آیا این مساله یکی از نتایج یکدستی قواست که اشتباهات و کم‌کاری‌ها نادیده گرفته می‌شود و در این مساله هم انتقاد و اعتراضی به این مساله مطرح نشد؟ ، گفت: در رابطه با بحث نظارتی مجلس من این انتقاد و ایراد را به مجلس یازدهم وارد می‌دانم و یکی از ایرادات پررنگ مجلس یازدهم این بود که تقریبا مجلس و دولت یکی بودند زمینه‌اش هم این بود که بیش از ۲۰۰ نفر طی نامه‌ای از آقای رییسی که رییس یک قوه دیگر بود دعوت کردند تا کاندیدای ریاست جمهوری شود و بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان طی نامه‌ای پیروزی در انتخابات را به ایشان تبریک گفتند و خب این باعث شد که مجلس یازدهم در بُعد نظارتی خوب عمل نکند.

وی ادامه داد: بنده هم در این مجلس بودم و این انتقاد شامل همه ما می‌شود اگرچه که ما تلاش کردیم و در بحث‌های نظارتی کار کردیم ولی خب در مجموع شامل همه نمایندگان مجلس یازدهم می‌شود.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس خاطرنشان کرد: ما نباید بین افراد در برخوردها اختلاف قائل شویم، کسی که امام جمعه بوده یا استاندار بوده یا وزیر بوده اگر تخلفی مرتکب شده باشد برخورد با این فرد نه‌تنها نباید کمتر از دیگران باشد بلکه باید با شدت بیشتری اتفاق بیفتد چراکه هزینه اشتباه و تخلف چنین افرادی برای نظام و کشور بیشتر است و از سوی دیگر درس درس عبرتی برای دیگران و مسئولین باشد که در آینده ارتکاب به چنین تخلفات یا اشتباهاتی را تکرار نکنند.

محمودزاده تصریح کرد: من واقعا به این موضوع ایراد وارد می‌کنم که موضوع آقای صدیقی خیلی جدی در رسانه‌ها مطرح شد، خودش هم پذیرفت و از مردم عذرخواهی کرد اما تا قبل از عذرخواهی و پذیرفتن خودش هیچ ورودی به این مساله نشد، در حالیکه باید به قوه قضاییه ارسال می‌شد و کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود می‌کرد و این پرونده را به قوه قضاییه معرفی می‌کرد یا تحقیق و تفحص می‌کردند که در این اتفاق از این برخورد‌های نظارتی کوتاهی شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ابراز داشت: در رابطه با چای دبش هم علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد.

وی عنوان کرد: این‌ها مشکلاتی بوده که در مجلس یازدهم وجود داشته و فکر کنم در مجلس دوازدهم بدتر هم خواهد شد با توجه به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم دایره انتخاب مردم کوچک بود، یعنی رد صلاحیت زیاد بود و بعد از جناح‌های مختلف کمتر حضور داشتند و مشارکت پایین بود. این‌ها باعث می‌شود که دوباره مجلس دوازدهم یک دست‌تر از مجلس یازده شود با دولت و خیلی نزدیک باشند که این یکی از ایرادات مجالس خواهد بود چون در نهایت اگر تخلفاتی در بدنه دولت صورت گیرد چون مجلس و دولت یکی هستند مجبورند که کوتاه آمده و نادیده بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • می دانستید چرا در بهار بیشتر خشمگین می شوید؟