Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@06:24:04 GMT

بیمه ما در مسیر هدفگذاری شده حرکت می کند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۰۱۵

بیمه ما در مسیر هدفگذاری شده حرکت می کند

خبرگزاری آریا - دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم راه اندازی ساختمان سپهبد شهید سلیمانی با اشاره به عملکرد موفق شرکت بیمه "ما" گفت: تلاش مضاعف و پیگیری هیات مدیره و مدیر عامل جوان بیمه "ما" در تمام بحث های بیمه ای باعث حرکت رو به جلوی این شرکت در مسیری است که از سال ها قبل هدفگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"؛ دکتر سلیمانی حضور سیاستگذاران بانکی در حوزه های بیمه ای را نشانه پیوند بانک و بیمه دانست و گفت: رونق بازار "بیمه بانک" در گرو مجموعه ای یکدست، خوشفکر و مبتکر است که حضور مدیرعامل و هیات عامل بانک ملت در این مراسم بیانگر تعامل مطلوب بانک و بیمه "ما" در نیل به این اهداف و حمایت صددرصدی از این شرکت بیمه ای است.
وی تدوین طرح های نوآورانه در صنعت بیمه را از نیازهای ویژه دانست و تصریح کرد: در دنیای تحول گرا و توسعه محور کنونی، هر شرکت بیمه ای بایدحداقل سالیانه یک محصول جدید را به سبد پرتفوی خود اضافه کند که خوشبختانه سیاست های شرکت بیمه "ما" در این زمینه با سیاست های کلی بیمه مرکزی همگام است.
سلیمانی طرح های جدید بیمه "ما" در زمینه بیمه های عمر و سرمایه گذاری و صندوق اجاره ای را حرکتی رو به جلو نامید و گفت: این موفقیت باعث افزایش همکاری بانک و بیمه و بازار بورس می شود که منجر به حمایت از اقتصاد کشور خواهد بود.
وی با تاکید بر لزوم راه اندازی طرح هایی از قبیل بیمه مستمری ماندگار با هدف هموار کردن مشکلات اقتصادی مردم شریف کشور در روزگار تحریم های ناجوانمردانه امریکا و اروپا تصریح کرد: بر اساس بیمه نامه مستمری ماندگار افرادی که دارایی هایی مانند ساختمان، آپارتمان، منزل ویلایی، زمین با انواع کاربری و... را در تملک خود دارند و می خواهند از دارایی خود بهترین استفاده را داشته باشند، آن را تحت قرارداد صلح عمری در اختیار شرکت قرار می دهند و در ازای آن بر اساس ارزش سرمایه واگذارشده، انواع پوشش های بیمه ای مانند بیمه درمان تکمیلی و هم چنین مستمری ماهانه خواهد گرفت.
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این مطلب که محصولات بیمه ای در سبد معیشت مردم جایگاه مناسبی دارد، اظهار داشت: صنعت بیمه به عنوان یکی از سه ضلع مثلث خدمات مالی در کشور در مسیر هدفگذاری شده حرکت می کند و با حضور قدرتمندتر در بازار سرمایه، نقش مهم خود را بیش از پیش ایفا خواهد کرد.بیمه "ما" تمرکز بر روی بیمه های عمر و سرمایه گذاری را به عنوان برنامه راهبردی خود تعیین کرده و در همین راستا اقدامات موثری در زمینه افزایش ضریب نفوذ بیمه انجام داده است.
برای مشاهده ویدیو در مرورگرهای کروم و فایرفاکس اینجا کلیلک کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: هشت طرح سرمایه‌گذاری خارجی با سرمایه ۱۰.۷ میلیون دلار در حال اجرا است که برای ۷۵۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخرموحدی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، این نمایشگاه را فرصتی ارزشمند برای شرکت‌های خراسان شمالی دانست و اظهار کرد: استان در دو زمینه علاوه بر حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان، در زمینه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان نیز حضور فعال داشت.

وی با بیان اینکه ۱۳ زنجیره ارزش راهبردی در استان شناسایی شده است، افزود: با هماهنگی وزارت کشور تکمیل سه زنجیره اصلی فرش، گوشت قرمز و گیاهان دارویی به صورت منسجم در دستور کار است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پس از شکل‌گیری دولت سیزدهم، خراسان شمالی وارد فاز جدیدی از توسعه بخش‌های مختلف شد به گونه‌ای که در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی، پایشی که از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، خراسان‌شمالی توانست رتبه سوم امنیت سرمایه گذاری کشور را در تابستان ۱۴۰۲ کسب کرد.

فخرموحدی اضافه کرد: نرخ بیکاری در استان از ۹.۷ درصد در سال ۱۴۰۰ به هفت درصد در پایان سال ۱۴۰۲ رسید که از میانگین کشوری که ۷.۶ درصد است نیز پایین‌تر است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ خراسان شمالی در جایگاه کشوری از حیث کاهش نرخ تورم از رتبه چهار در ابتدای سال ۱۴۰۲ به جایگاه ۲۲ کشور در پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ ارتقا یافت، استان در افزایش میزان نرخ مشارکت اقتصادی از ۴۴.۷ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۴۶ درصد در سال ۱۴۰۲ رسید و رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معدنی و صنعتی نیز فعالیت چشم گیری صورت گرفته است، گفت: خراسان شمالی رتبه سوم در زمینه زعفران با سطح زیر کشت بیش از ۴۰۰۰ هکتار و ۲۲ تن تولید گل زعفران در سال، رتبه هفتم در دام سبک و رتبه دوم در سطح زیر کشت پنبه، رتبه چهارم در تولید عسل را دارد.

فخرموحدی با بیان اینکه طی سال گذشته براساس برنامه‌ریزی از سوی وزارت تعاون، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر هدف‌گذاری ایجاد اشتغال استان بود، عنوان کرد: ۱۶ هزار و ۷۶۰ شغل جدید در استان ایجاد و ۱۲۴ درصد از هدف تعیین شده برای ایجاد اشتغال محقق شد.

وی گفت: هشت طرح سرمایه‌گذاری خارجی با سرمایه ۱۰.۷ میلیون دلار در حال اجرا است که برای ۷۵۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

کد خبر 751104

دیگر خبرها

  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور