Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نامه‌ای از تشکر از رئیس جمهوری از اقدامات هلال احمر برای اورهال کردن بالگردهای امدادی این جمعیت خبر داد.

بنا بر این گزارش، جمعیت هلال احمر در زمینه امداد و نجات هوایی در حوادث مناطق کوهستانی و سخت گذر و در بحران‌های کشور با وجود ۲۴ فروند بالگرد، نقش بسزایی داشته و پس از ارگان‌های نظامی کشور، دارای بزرگترین مجموعه بالگردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هشت فروند از بالگردهای جمعیت، دچار مشکلات شده و زمین گیر بودند که نیاز به اورهال و بازآمد داشتند. مناقصات مربوط به بازسازی بالگردها با تأمین اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی از سوی دولت و حمایت‌های رئیس جمهور از جمعیت هلال احمر انجام و با اورهال شدن بالگردها، در حال حاضر مجموعه بالگردهای هلال احمر، آمادگی کامل برای انجام عملیات امدادی را دارند.

گفتنی است، جمعیت هلال احمر در سراسر کشور ۲۷ پایگاه امداد هوایی در استان‌های گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، فارس، گیلان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خراسان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، قم، مرکزی، همدان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، اصفهان و تهران دارد که بالگرد امدادی هلال احمر به منظور پایین آوردن زمان حضور عوامل امدادی و پوشش مناسب اقدامات امداد و نجات در حوادث و سوانح، به شکل ثابت یا موقت در آنها مستقر می‌شود.

کد خبر 5053793

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت دولت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بالگرد امدادی هفته ناجا شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور قوه قضاییه آلودگی هوا گردشگری متروی تهران شبکه شاد وضعیت راهها کمیته امداد امام خمینی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان