Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: موضوع پیشگیری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دو موضوع بسیار مهم و قابل توجه روز است.

وی با بیان اینکه همه مردم باید با کمک یکدیگر در مهار بیماری کرونا تلاش کنند، گفت: نقش رسانه‌ها در کاهش خطرات این بیماری و دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار صومعه سرا در ادامه بیان کرد: در زمینه لایروبی آب بندان ها و رودخانه‌ها اقدامات لازم در شهرستان برای رفاه شهروندان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه صومعه سرا دارای ۸۰۰ هکتار آب بندان در قالب ۳۰۳ پهنه است، افزود: با همکاری و همگرایی همه مسئولان متولی در به کارگیری ظرفیت بالا آب گیری آب بندان ها در زمان نیاز به آب با مشکل کم آبی مواجه نخواهیم شد.

سید محمدی با اشاره به اینکه اشتغالزایی، گردشگری، پرورش ماهی و تأمین آب کشاورزی از مزایای ساماندهی آب بندان ها است، افزود: تعدادی از آب بندان ها در موقعیت مکانی فوق العاده ای قرار دارند که باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه مردم شایسته بهترین‌ها هستند، افزود: وظیفه داریم در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم و بیشترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی همچنین در ادامه گفت: اولویت تمامی دستگاه‌های اجرایی و سیاست گذاری به ویژه دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها باید به جهش تولید و توسعه و احیای واحدهای فعال تولیدی و برطرف کردن محدودیت و موانع باشد.

سید محمدی به ساخت و سازهای غیر مجاز و تبدیل غیرقانونی اراضی شالیکاری به مسکونی در روستاها اشاره کرد و افزود: دهیاران و شوراها باید از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در روستاها جلوگیری کنند زیرا سبب به وجود آمدن ترکیب نامناسب جمعیتی و همچنین وضعیت اقتصادی با مشکل مواجه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در طرح روستاگردی شاهد اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات فرمانداری هستیم، گفت: اینها نشان دهنده ضعف دستگاه‌هایی اجرایی است و باید مسئولین پیگیر مصوبات فرمانداری برای رفاه شهروندان باشند.

کد خبر 5053750

منبع: مهر

کلیدواژه: تغییر کاربری اراضی کشاورزی صومعه سرا ساخت و سازهای غیرمجاز ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد هفته ناجا آب بندان ها صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی