Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@13:59:45 GMT

دو حرکت فوق العاده انزلی چی ها پیش از آغاز لیگ

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۲۵۴

دو حرکت فوق العاده انزلی چی ها پیش از آغاز لیگ

از شواهد پیداست باید ملوان جدیدی را در لیگ دسته اول ببینیم. یارگیری با برنامه، پشتیبانی تیم سرپرستی و مدیریت و دست آخر تسویه حساب با دو طلبکار مهم را می توان تفاوت های ملوان امسال با فصل قبل دانست.

ملوان بندرانزلی حالا می تواند با دغدغه کمتری نسبت به قبل در بازی های لیگ دسته اول به میدان برود.

به گزارش طرفداری، انزلی چی ها این روزها تفاوت هایی با سال های قبل پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها که بدون دردسرهای همیشگی، بازیکنان مورد نظر خود جذب کردند این روزها به دنبال پاک کردن بدهی هایی هستند که از سال ها قبل در حساب این باشگاه انباشته شده و حتی می توانست تهدیدهایی همچون کسر امتیاز، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، سقوط به دسته پایین تر و ... به دنبال داشته باشد اما در حال حاضر و با فعالیت مدیران این تیم اوضاع برای ملوانان به گونه ای دیگر شد.

دراگان اسکوچیچ یکی از مهمترین طلبکاران تیم ملوان بندرانزلی محسوب می شود که از سال ها پیش هنوز با او تسویه حساب نشده بود و به همین دلیل روز گذشته و طی قرار ملاقاتی با سرمربی تیم ملی موضوع تسویه حساب با او مطرح و در نهایت انجام شد تا بار بزرگی از روی شانه های این باشگاه برداشته شود.

در این جلسه پژمان نوری به عنوان مدیرعامل تیم، مازیار زارع به عنوان سرمربی ملوان و اشکان پورشید به عنوان عضو هیات مدیره این تیم حضور داشتند و در نهایت توانستند باقیمانده طلب این مربی را که از لیگ 92 - 93 مانده بود را ضمن رسیدن به توافق کامل با سرمربی تیم ملی، پرداخت کنند.

نکته جالب درباره این اتفاق مهم و البته مثبت در جمع ملوانان اینکه موضوع تسویه حساب با دراگان را می توان دومین حرکت بزرگ مثلث طلایی نوری، زارع و پورشید دانست چرا که آنها در روزهای قبل نیز مبلغ 24 هزار یورو باقیمانده از قرارداد سرگئی پاشنکو، گلر سابق ملوانان را نیز پرداخت کردند. در این باره نکته جالب اینکه فیفا برای پرداخت طلب پاشنکو به ملوانان اولتیماتوم داد که باید با یورو 4 هزارتومانی با این بازیکن تسویه حساب شود و به همین دلیل مثلث طلایی انزلی چی ها توانستند کار بزرگی کنند با یوروی حدودا سی هزار تومانی(قیمت وقت) با این بازیکن نیز تسویه حساب کنند و خیال هواداران و تیم را از بابت جریمه های احتمالی در طول بازی های لیگ راحت کنند.

در ادامه دیگر کارهای متفاوت ملوانان نسبت به فصل های قبل اینکه آنها پیش از این توانستند پنجره نقل و انتقالاتی تیم را باز کنند و در فصل یارگیری نیز به صورت کاملا چراغ خاموش فعالیت خود را آغاز کردند و بازیکنانی که مورد نظر باشگاه بودند را جذب کردند.

به این ترتیب انتظار می رود این مثلث به رهبری مهمترین ضلع آن یعنی پژمان نوری، فعلا از بین نرود تا ملوانان بتوانند بازی های لیگ را با قدرت تمام آغاز کنند. بازی هایی که تصور می شود ملوانان در آن از همین حالا خود را به عنوان یکی از نامزدهای اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کردند.

آخرین خبر درباره ملوانان و آماده سازی آنها اینکه بندرنشینان روز دوشنبه هفته آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پرسپولیس خواهند رفت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تسویه حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتور‌ها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت