Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@07:49:06 GMT

روحانی در پی نوشت نامۀ نمکی چه نوشت؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۴۱۱

روحانی در پی نوشت نامۀ نمکی چه نوشت؟

رئیس جمهور درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری، چاره ای نیست.

قدس آنلاین:  در پی نوشت حجت الاسلام حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت آمده است: "در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است ؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دوستان دولت از نوبخت، همتی تا  رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام های مفید و موثری انجام داده اند. همان طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی سابقه ضد بشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته های روزهای پنج شنبه مطرح کنید، ان شاءالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم".

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روحانی سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی

سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی درباره ردصلاحیت خود واکنش نشان داد و گفت: ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند سطح درک اعضای شورای نگهبان بالاست ولی وقتی رد می‌شوند نظر دیگری دارند! منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • بردباری ویژگی مکتب امام صادق(ع) است
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران