Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@10:11:15 GMT

پاسخ کنایه آمیز روحانی به نامه وزیر بهداشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۹۵۴۱

پاسخ کنایه آمیز روحانی به نامه وزیر بهداشت

رئیس جمهور درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راه‌های موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی نوشت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت آمده است: " در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره‌ای نیست.

دوستان دولت از دکتر نوبخت، دکتر همتی تا دکتر رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام‌های مفید و موثری انجام داده اند. همان طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی سابقه ضد بشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روز‌های پنج شنبه مطرح کنید، ان شاءالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می‌بوسم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روحانی وزیر بهداشت شیوع ویروس کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

در حاشیه این واگذاری مجری مراسم به شوخی در مورد این واگذاری به مالکان جدید گفت: دیگر راه برگشتی نیست و وارد دنیایی شدید که هیچ پیش‌بینی از آن ندارید. خدا به دادتان برسد!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899042

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است