Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان عصر چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات پیرامون روستای حسینان دامغان به میزبانی دهیاری این روستا ضمن بیان اینکه سال گذشته بالغ‌بر ۵۵ میلیون تومان به دهیاری روستای حسینان پرداخت شد، ابراز داشت: از محل ماده ۵۸ نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون برای کمک و مساعدت به‌حساب دهیاری واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه سرانه هر روستایی در استان سمنان رقمی حدود ۳۳۰ هزار تومان را شامل می‌شود، افزود: این میزان در روستای حسینان ۴۵۰ هزار ۹ تومان است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان بابیان اینکه سال ۹۷ بالغ‌بر ۱۵۷ میلیون تومان اعتبار به دهیاری روستای حسینان کمک شده است، ابراز داشت: در صورت تصمیم‌گیری نهایی توسط مجلس برای بحث قیر یا پرداخت اعتبار آن تلاش می‌شود.

لزوم حل مشکلات راه روستای حسینان

فرماندار دامغان هم بابیان اینکه روستای حسینان دامغان بالغ‌بر ۱۲۲ نفر جمعیت و ۴۱ خانوار دارد، ابراز داشت: تأمین آب شرب پایدار برای روستا و مرمت و بهسازی جاده بین مزارع به منظور تسهیل در دسترسی به مزارع و باغات و ساخت یک مجموعه ورزشی به منظور استفاده جوانان و پر نمودن اوقات فراغت در این روستا مورد تاکید است.

مهدی بندر آبادی بابیان اینکه راه‌اندازی اینترنت نسل جدید و اینترنت خانگی، افزایش تخصیص سهمیه آرد و رسیدگی به موارد و مباحث پیرامون سوخت نفت و گاز خانگی دیگر مشکلات این روستا است، تصریح کرد: محور دامغان به معلمان که توسط پیمانکار در حال اجرا است که ضمن بازدید از محل انتظار می‌رود چالش‌های حوزه راه حل شود.

وی بابیان اینکه سفر معاونان استاندار به شهرستان‌ها مستمر در حوزه‌های تخصصی صورت می‌گیرد، افزود: امروز این سفر با محوریت پروژه‌های راه در سطح شهرستان به صورت تخصصی برگزارشده و سایر مباحث مرتبط با شهرستان نیز مورد توجه و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5053819

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دامغان استانداری سمنان توسعه روستاها ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان