Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیح علینژاد، از ضد ایرانی‌ترین چهره‌های رسانه‌ای خارج از کشور است که با همکاری رسمی وزارت خارجه آمریکا، نقشی محوری در پروژه فشار حداکثری علیه کشورمان دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، اخیرا، علیرضا برادر مسیح علینژاد که با مشورت‌های خود، خواهرش را در پیشبرد اهداف مجرمانه شبکه اش هدایت فکری میکرده، در دادگاه بدوی محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فرد از ابتدای خروج مسیح علینژاد از کشور تا زمان دستگیری، با وی در ارتباط بوده و نسبت به انتقال برخی اخبار داخل ایران و ایجاد شبکه ارتباطی داخلی ضد انقلاب مبادرت می ورزیده و از مهمترین عوامل پنهان شبکه ارتباطی اپوزوسیون خارج از کشور بوده است.

از مهم ترین موضوعاتی که فرد مورد اشاره به  مسیح علینژاد مشورت داده است ، می‌توان به ایجاد و چگونگی اداره کمپین های مروج  مباحث ضد دینی  اشاره کرد که این همکاری و نقش محوری تا زمان دستگیری وی ادامه داشته است. 

نامبرده، ضمن تدوین مباحث تئوریک، برای شبکه مسیح علینژاد، شخصا اقدام به نگارش و ویرایش کتابی کرده که با حمایت موسسات  جاسوسی غربی به نام مسیح علینژاد چاپ و منتشر شده است.   

وی همچنین، کتابی ضد ایرانی را نگارش و ویراستاری کرده است که از مهم ترین ویژگی‌های محتوایی آن می‌توان به فعالیت علیه نظام، نشر اکاذیب و وارونه نمایی مسائل اشاره کرد. 

از دیگر موارد مطرح شده در پرونده این فرد ارتباط با عناصر محکوم، جواسیس و متهمین امنیتی متواری به خارج از کشور است که این موارد مستند در پرونده موجود است.

فیلم/ عامل ارسال فیلم به مصی علینژاد بازداشت شدفیلم/ بازداشت عوامل پروژه‌های کشف حجاب مصی علینژادفیلم/ "مصی علی‌نژاد" چگونه دو خواهر بی‌اطلاع را فریب داد؟درآمد میلیون دلاری برای علینژاد؛ احکام قضایی برای قربانیانش+فیلمهنگام برخورد با رابطان علینژاد، از مسببان انزوای شبکه ملی اطلاعات غافل نشویم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسیح علینژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، این عملیات با تعویض و نصب سوئیچ جدید و افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت و تلفن در روستای افتر انجام شد.

بر اساس این گزارش، سوئیچ جدید این مرکز به منظور ارتقاء و توسعه شبکه دیتا و ارائه خدمات جدید و با کیفیت، با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشترکین و جلب رضایت آنان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در راستای اجرای این پروژه، عملیات ارتقاء بستر سرویس‌ها و خدمات مخابراتی و ارتباطی تعداد ۵۱۲ شماره روستای افتر، در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفت.

شایان ذکر است، پیرو این تغییر تکنولوژی که با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام گردید، مرکز مخابراتی روستای افتر از سوئیچ نسل جدید برخوردار شد که از جمله مزایای آن کاهش هزینه نگهداری، کاهش خرابی و حفظ پایداری شبکه می‌باشد.

همچنین با هدف تقویت شبکه زیرساخت مخابراتی در ادارات استان، عملیات حفاری و توسعه شبکه فیبرنوری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه، توسط مخابرات استان انجام شد.

این اقدام با تعامل صورت گرفته فی‌مابین دو سازمان و به منظور نوسازی شبکه مخابراتی و سعی بر ارائه خدمات باکیفیت بر بستر تکنولوژی فیبرنوری صورت گرفت.

براساس این گزارش، عملیات حفاری و فیبرکشی این اداره و کوچه‌های همجوار از جمله آیت‌ا… صدر و پیروزی به طول ۱۸۰ متر و استخراج ۶ عدد FAT انجام شد.

با اجرای این طرح ساکنین این منطقه ضمن برخورداری از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات، می‌توانند از خدمات پیشرفته و سرویس‌های پهن باند مخابراتی از جمله سرویس FTTH بهره‌مند شوند.

هدف از اجرای این پروژه، تقویت زیرساخت‌های ارتباطی لازم برای رسیدن به امنیت، سرعت و کیفیت مطلوب و کمک به رشد پایدار، اقتصاد دیجیتال و تحقق شهر و دولت الکترونیک می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904141

دیگر خبرها

  • ایران جزو ۱۰ کشور صادرکننده سند الکترونیکی است
  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • بیلبورد‌های شهرداری تهران در حمایت از خرید اتوبوس از چین
  • حمایت سند تحول قضایی از متقاضیان ورود به مشاغل حقوقی
  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند