Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:50:24 GMT

بانک‌ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در قم را ندارند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۳۰۳

بانک‌ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در قم را ندارند

گروه استان‌ها_ معاون استاندار قم بابیان اینکه بانک‌ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در استان را ندارند، گفت: یک هفته فرصت داده شد که بانک مسکن پیشنهاد خود را در این زمینه برای اجرایی شدن قانون به دبیرخانه هیئت اعلام کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری در حاشیه جلسه خبرگان بانکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای یک واحد تولیدی استان اجراییه از سوی بانک صادرشده بود که قرار شد پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تأکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی استان افزود: هیچ‌گاه نباید مشاهده کنیم که این پیگیری و اجراییه‌ها منجر به اخلال در تولید شود چون در این زمینه ابلاغیه قوه قضاییه آمده است.

شهرک آجیل و خشکبار کلنگ زنی شد/  افتتاح 11 واحد تولیدی توسط استاندار تهران در شهرک صنعتی قرچک + تصویراستاندار زنجان: 10 واحد تولیدی دیگر زنجان به چرخه تولید برمی‌گردند41 واحد تولیدی استان قزوین در سال جهش تولید به چرخه تولید بازگشتند

وی بیان کرد: در استان این رویکرد را داشته‌ایم که بانک‌ها باید با هماهنگی کارگروه تسهیل درخواست اجراییه بدهند و همچنین اگر ناچار بودند و قصوری از سوی واحد تولیدی بود ضمن وصول مطالبات قانونی سبب اخلال در تولید نشوند.

غضنفری بابیان اینکه بانک‌ها حق تعطیلی واحدهای تولیدی در قم را ندارند، خاطرنشان کرد: یک هفته فرصت داده شد که بانک مسکن پیشنهاد خود را در این زمینه برای اجرایی شدن قانون به دبیرخانه هیئت اعلام کند.

انتهای پیام/452/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولیدی واحد تولیدی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد