Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع انگلیسی توپچی ها حدود یک ماه قادر به بازی کردن نخواهد بود. 

راب هولدینگ، مدافع انگلیسی باشگاه آرسنال پیش از بازی این تیم مقابل منچسترسیتی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و از همان ابتدا، جای خود را به داوید لوئیز داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از Simon Collings از استاندارد، راب هولدینگ، مدافع میانی باشگاه آرسنال حدود 3 هفته به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، قادر به بازی کردن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، این امیدواری وجود دارد که از ماه آینده و پس از اتمام بازی های ملی، هولدینگ بتواند به میادین فوتبال بازگردد و آرسنال را همراهی کند. 

همچنین بخوانید:

راب هولدینگ پیش از بازی با منچسترسیتی دچار مصدومیت شده بود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: راب هولدینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم