Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:03:08 GMT

انهدام باند شرکت کاغذی فروش خودرو

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۵۴۰

انهدام باند شرکت کاغذی فروش خودرو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یداله حسن پور گفت: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با رصد جراید و مطبوعات محلی به یک مورد تسهیلات لیزینگی خودرو برخورد کردند.

او افزود: کارآگاهان این پلیس با بررسی بیشتر متوجه شدند، عده‌ای با ایجاد این شرکت کاغذی قصد فریب و کلاهبرداری از شهروندان را دارند که موضوع را در دستور کار قرار داده و طی تحقیقاتی موفق شدند به شکل پیش دستانه در این رابطه ۴ نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن پور بیان داشت: با دستگیری این متهمان، مشخص شد آنان با ایجاد شرکت کاغذی و انتشار گسترده آگهی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، جراید و مطبوعات محلی با عنوان تجاری "جهان خودرو" اقدام به فروش خودرو‌های تولید داخل و خارج با قیمت پایین و شرایط اقساطی به صورت لیزینگ به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه تاکنون ۸ نفرشاکی به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند و رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی به شهروندان توصیه کرد: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سودآور و ظاهری فریبنده و با تبلیغات گمراه کننده در جراید و فضای مجازی، قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و درصورت مواجه شدن با این افراد مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنید.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی انهدام باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه