Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در بازدید از نوار مرزی آذربایجان شرقی در محدوده شهرستان خداآفرین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی استان گفت: اوضاع مناقشه قره‌باغ به صورت شبانه‌روزی توسط نیروهای زحمتکش مرزبانی رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت آمادگی نیروهای نظامی و مرزبانی، دلگرم کننده است، افزود: در مقایسه با روزهای گذشته، آرامش نسبی بین طرفین درگیر در قره‌باغ حاکم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز امیدواری نسبت به پایان یافتن سریع مناقشه نظامی در قره‌باغ اظهار داشت: ضمن احترام به تمامیت ارضی کشورها، مخالف هرگونه اشغال گری بوده و آمادگی خود را برای میانجیگری در راستای پایان مناقشه نظامی در قره‌باغ اعلام می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود، گفت و گو را تنها راهکار اصلی برای صلح در قره‌باغ دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، طرفدار صلح و آرامش بوده و برای تحقق این هدف از تمامی ظرفیت خود استفاده می‌کند.

پورمحمدی با اشاره به اصابت  راکت ها و گلوله جنگی به خاک آذربایجان شرقی در روزهای گذشته اظهار داشت: تذکر و نارضایتی خود را به هر دو طرف جنگ قره باغ  اعلام کرده و وزارت امور خارجه کشورمان نیز تذکرات لازم را به هر دو طرف داده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در این سفر از سدهای خداآفرین و قیزقلعه‌سی ومنزل مسکونی مورد اصابت گلوله درروستای پرویز خانلو  بازدید و بر تسریع در بهره برداری از سد قیزقلعه‌سی تاکید کرد.

پورمحمدی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی این سد، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با شرکت در جلسه شورای تامین شهرستان خداآفرین، آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی این شهرستان را بررسی کرد.

علیار راستگو، معاون سیاسی و امنیتی استانداری نیز استاندار را در این سفر همراهی می کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی خداآفرین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی خداآفرین آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی خداآفرین اخبار کنکور استاندار آذربایجان شرقی قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا

مدیرعامل آبفای خوزستان از آمادگی ۱۵۶ ایستگاه پمپاژ و ۳۸۰ پمپ مکنده برای دفع آب‌های سطحی در بارندگی‌های پیش رو خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صابر علیدادی گفت: همه تیم‌های عملیاتی و تجهیزات آبفا از روز گذشته در حال آماده‌باش هستند تا در صورت آب‌گرفتگی، کار تخلیه را با شدت بیشتری انجام دهند.

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه همه پمپ‌های مکنده وارد مدار فعالیت شده‌اند، افزود: همچنین پمپ‌های اس دی، ماشین آلات رفع انسداد، مکنده‌ها و دیزل ژنراتورها نیز فعال هستند.

علیدادی گفت: ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب برای کمک به دفع آب‌های سطحی در آماده‌باش کامل هستند، هر چند ورود روانآب‌ها به شبکه فاضلاب موجب خسارت به شبکه می شود.

خسارات وارده در بارندگی‌های قبلی هنوز دریافت نشده

مدیرعامل آبفای خوزستان یادآور شد: در بارندگی‌های قبلی، هشت هزار میلیارد ریال به شبکه فاضلاب، پمپ‌ها و ماشین آلات خوزستان خسارت وارد شد که تاکنون ردیف بودجه‌ای برای این موضوع تعریف نشده است.

علیدادی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای دفع فاضلاب در اهواز انجام می‌دهیم تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان شناسایی شدند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان نیز با اشاره به آماده‌باش کامل برای پایداری ارتباطات مخابراتی در پی هشدار باران شدید و وقوع سیلاب احتمالی گفت: تجهیزات و منصوبات مخابراتیِ در معرض خطر سیلاب در استان شناسایی شده تا در صورت وقوع سیلاب بر اثر بارش باران، اقدامات لازم برای پایداری شبکه در منطقه انجام شود.

رحیم فلاح‌زاده افزود: اقدامات و آمادگی لازم برای جلوگیری از بروز حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه بر اثر بارش باران یا وقوع سیلاب پیش‌بینی شده و در صورت نیاز، اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت‌رسانی به مشترکین انجام می‌شود.

بر اساس گزارش هواشناسی بیشترین شدت بارش ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود؛ همچنین ریزش تگرگ در برخی مناطق دور از انتظار نیست.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...