Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیس فیگو، ستاره سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید از برگزاری احتمالی رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اسکای اسپورتس گزارش داد که دو باشگاه منچستر یونایتد و لیورپول موافقت قطعی خود را با برگزاری سوپرلیگ اروپایی اعلام کرده اند؛ رقابتی که گفته می شود باشگاه‌های از کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا در حال مذاکره برای برگزاری آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفته می شود که سرمایه ای بالغ بر 6 میلیون یورو از این مسابقات حمایت خواهد کرد. این در حالی است که بحث‌هایی درباره استقبال فیفا از برگزاری این رقابت‌ها نیز به گوش می‌رسد. با این وجود ستاره سابق باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید و اینتر هرگز از این طرح استقبال نمی‌کند و آن را یک زخم دیگر به ورزش فوتبال تلقی می کند.

 

 

 

 

لوئیس فیگو در این باره گفت: " آن چیزی که من می‌دانم این است که ایده برگزاری سوپرلیگ باعث نابودی فوتبال می شود. این ایده ناشی از حرص و طمع است که تنها باشگاه های بزرگ در آن حضور یابند. در حالی که باشگاه‌های دیگر نیز دارای هوادارانی هستند. به نظرم فوتبال باید متحد شود و لازم است که همه با برگزاری این مسابقات مخالفت کنند."

پیشکسوت پرتغال لوئیس فیگو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیشکسوت پرتغال لوئیس فیگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟