Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:18:19 GMT

دستگیری ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۶۵۴

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری چهار دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده بودند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی اظهارکرد: در رصدهای اطلاعاتی در فضای مجازی، مشخص شد که چهار تن از کاربران فضای مجازی با فعالیت های ارزی در فضای مجازی نقش عمده ای در تعیین قیمت وگرانی ها و نوسانات قیمت ارز دارند که شناسایی و دستگیری آنان در اختیار تیمی از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه ها با تاسیس اتاق هایی در فضای مجازی در حوزه معاملات فردایی و کاغذی طلای آب شده و نرخ دهی بازار فعالیت دارند.

علی پور گودرزی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی چهار فرد فعال در فضای مجازی شناسایی شدند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، هویت این افراد شناسایی شد و با هماهنگی های قضائی هر چهار متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: علی رغم افزایش ۱۰ دلاری انس جهانی طلا ، دستگیری اعضای این باند تاثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا دستگیری دلال ارز فضای مجازی چالش مومو استیضاح رئیس جمهور تحریم های تسلیحاتی انسولین علائم کرونا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پلیس فتا فروشندگان ابزار تقلب را هم دستگیر کرده است. به گفته سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت، افرادی که از این ابزارها در کنکور استفاده کنند، شناسایی می شوند.

­سردار مجید، رئیس پلیس فتا کشور می گوید؛ در یک ماه گذشته، بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی شناسایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری