Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:50:24 GMT

طعنه عجیب اسطوره رئال مادرید به آنتوان گریزمان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۶۸۵

طعنه عجیب اسطوره رئال مادرید به آنتوان گریزمان

گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که آنتوان گریزمان در بارسلونا بماند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال پر سر و صدای آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، این بازیکن هرگز نتوانسته انتظارات هواداران بلوگرانا را برآورده کند و در فصل جدید نیز عملکرد بسیار خنثی و بی اثری از خود به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا و در همین رابطه گوتی اسطوره باشگاه رئال مادرید به نوعی با طعنه درباره گریزمان صحبت کرده است. او در این باره گفت: " اگر به من بود، نیمار و کیلیان امباپه برای رئال مادرید به خدمت می گرفتم و برای بارسلونا هیچ کس را. در عوض فقط گریزمان را در بارسا نگه می داشتم."

 

 

 

 

وی در ادامه پیرامون جدال حساس ال کلاسیکو و بازیکنانی که می توانند در این مسابقه تعیین‌کننده ظاهر شوند گفت: " بازیکنان بسیار زیادی در این بازی حضور دارند اما به نظر من بازیکنان جوان می توانند چنین عملکردی داشته باشند. مطمئناً آنسو فاتی در بارسلونا و وینیسیوس جونیور در رئال مادرید تاثیرگذار خواهند بود. آنها بازیکنان بسیار مستعدی هستند که می‌خواهند چیزهای زیادی به لالیگا اضافه کنند."

 

گوتی در پایان درباره نقش نتیجه بازی ال کلاسیکو در تعیین قهرمان لالیگا نیز گفت: " مشخص نیست که چه تیمی لالیگا را فتح خواهد کرد اما این یک مسابقه بسیار مهم است. از نظر ذهنی اگر بازیکنی عملکرد خوبی داشته باشد و یا یک تیم برنده شود، می‌تواند در رابطه با قهرمانی اش در لالیگا تاثیرگذار باشد. این یک آزمون مهم برای هر دو تیم است تا ببینند که در چه سطحی قرار دارند و اینکه می‌توانند در این فصل به چه چیزهایی دست پیدا کنند."

 

 

بازیکنان نیمار کیلیان امباپه پاری سن ژرمن آنسو فاتی رئال مادرید گوتی آنتون گریزمان وینیسیوس جونیور بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیکنان نیمار کیلیان امباپه پاری سن ژرمن آنسو فاتی رئال مادرید گوتی آنتون گریزمان وینیسیوس جونیور بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید

بنزما این روزها در مادرید حضور دارد

طرفداری | با اعلام باشگاه الاتحاد عربستان، کریم بنزما برای درمان آسیب‌دیدگی خود و انجام تست‌های پزشکی دقیق‌تر، به اسپانیا سفر کرده و در کمپ تمرینی رئال مادرید (والدبباس) حاضر شده‌است. همچنین الاتحاد با انتشار بیانیه‌ای، از کمک رئال مادرید به کریم بنزما تقدیر و تشکر کرد.

بنزما، اسطوره رئال مادرید

کریم بنزما که یکی از اسطوره‌های رئال مادرید به حساب آید، ۱۴ سال برای این تیم به میدان رفت و به تمامی افتخارات ممکن دست یافت. او نه تنها پرافتخارترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها به حساب می‌آید، بلکه در صدر جدول برترین پاسورهای این تیم نیز قرار دارد و دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید نیز قلمداد می‌شود. مهاجم فرانسوی در طول دوران حضورش در استادیوم سانتیاگو برنابئو، 648 بازی انجام داد و آمار 354 گل و 165 پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - کادیز؛ ترکیب رسمی
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!