Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:53:03 GMT

آزمایش‌ بالینی واکسن آکسفورد قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۰۸۳۹

آزمایش‌ بالینی واکسن آکسفورد قربانی گرفت

آژانس پایش بهداشت برزیل از فوت یکی از شهروندان این کشور در آزمایش بالینی واکسن کرونای آکسفورد شرکت کرده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اسپوتنیک، آژانس پایش بهداشت برزیل روز چهارشنبه اعلام کرد که یک فرد ۲۸ ساله که داوطلبانه در آزمایش بالینی واکسن کرونای آکسفورد شرکت کرده بود درگذشته است.

این نهاد برزیلی هنوز درباره اینکه آیا به فرد مذکور واکسن اصلی تزریق شده است یا دارونما (پلاسیبو) اظهار نظر نکرده و گفته است که علت فوت وی همچنان در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایش‌های بالینی واکسن مشترک دانشگاه آکسفورد و شرکت سوئدی آسترازنکا که به واکسن آکسفورد شهرت یافته، اواسط شهریورماه به دلیل بروز عوارض ناشناخته در یکی از افرادی که در آزمایش‌ها شرکت کرده بود متوقف شد، اما پس از مدت کوتاهی دوباره از سر گرفته شد.

کد خبر 451165

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن کرونا آزمایش بالینی واکسن کرونا آکسفورد دارونما پلاسیبو واکسن کرونا آسترازنکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بالینی واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

بایرن مونیخ برای خرید یوناتان تا نیاز به فروش یکی از مدافعانش دارد

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ به یوناتان تا به عنوان یک مدافع میانی با تجربه و کسی که درون زمین می‌تواند با هم‌تیمی‌اش به خوبی ارتباط برقرار کند، علاقه‌مند هستد.

با این حال باواریایی‌ها برای جذب این ملی پوش آلمانی 28 ساله نیاز به فروش یک مدافع دارند و یکی از گزینه‌ها نیز دایو اوپامکانو است. همچنین انتظار می‌رود ارزش او در حدود 20 میلیون یورو باشد زیرا تنها یک سال دیگر از قرارداد یوناتان تا با بایرلورکوزن باقی مانده است. پینی زهوی ایجنت او در حال مذاکره با باشگاه‌های علاقه‌مند است. همچنین کریستین فالک از بیلد نیز تأیید کرده در صورت جذب یوناتان تا، اوپامکانو گزینه فروش این باشگاه خواهد بود. از قرارداد او هنوز دو فصل دیگر باقی مانده است.

بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا یوسیپ استانیشیچ فروشی نیست

با منتشر شدن شایعاتی درباره علاقه بایرن مونیخ به یوناتان تا، ابتدا گفته شد گزینه فروش این باشگاه برای ایجاد فضای خالی در ترکیب، یوسیپ استانیشیچ است. این بازیکن در حال حاضر تا پایان فصل برای بایرلورکوزن بازی می‌کند و سپس به مونیخ باز می‌گردد.

با این حال توبی آلتشفل از بیلد گزارش داده بایرن مونیخ در حال حاضر قصدی برای فروش یوسیپ استانیشیچ ندارد و برای فصل آینده، روی این بازیکن 24 ساله اهل کرواسی حساب باز کرده‌اند. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • چه کشور‌هایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • چه کشورهایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟