Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تساوی سالزبورگ و لوکوموتیو مسکو، شانس این دو تیم برای صعود از گروه به طور مساوی پایین آمد. 

در گروه A مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های ردبول سالزبورگ اتریش و لوکوموتیو مسکو روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی خاتمه یافت. این تساوی احتمالا به درد هیچ یک از این دو تیم نخواهد خورد زیرا برای رقابت با غول هایی چون اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ برای صعود از این گروه، یکی از دو تیم به سه امتیاز بازی نیاز داشتند که البته هیچ کدام به آن دست نیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلاعات بازی سالزبورگ و لوکوموتیو مسکو تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 30 مهر 1399 (21 اکتبر 2020) ساعت برگزاری: 20:25 به وقت تهران مکان برگزاری: ردبول آرنا، سالزبورگ تورنمنت: هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 21-2020 داور: سردار گوزوبیوک (هلند) گلزنان سالزبورگ: دومینیک سوبوسلای 45' و زلاتکو یونوزوویچ 50' گلزنان لوکوموتیو مسکو: ادر 19' و ویتالی لیساکوویچ 75' آمار بازی سالزبورگ و لوکوموتیو مسکو

 

نمرات بازیکنان و ترکیب تیم های سالزبورگ و لوکوموتیو مسکو

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العهد در فینال ای اف سی کاپ

به گزارش "ورزش سه"، العهد لبنان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل النهضة عمان در بازی برگشت دور نیمه نهایی منطقه غرب، در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برای دومین بار در تاریخ خود به فینال ای‌اف‌سی کاپ راه پیدا کرد.

العهد لبنان که در سال 2019 عنوان قهرمانی ای‌اف‌سی کاپ را کسب کرده بود، دوباره به فینال این رقابت‌ها راه یافت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود العهد به پایان رسیده بود و این تساوی دور برگشت برای صعودشان کافی بود.

ای‌اف‌سی کاپ با شرکت باشگاه‌های کشورهای در حال توسعه برگزار می‌شود و حالا نماینده لبنان از منطقه غرب آسیا به فینال رسیده است.

فینال این رقابت‌ها با مشخص شدن برنده منطقه شرق آسیا میان دو تیم سنترال کواست مارینرز (استرالیا)  و آبدیش آتا (قرقیزستان) با العهد لبنان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم