Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@08:33:01 GMT

مهلت ۱۰روزه ایران برای پاسخ به فیفا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۰۶۴

مهلت ۱۰روزه ایران برای پاسخ به فیفا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پس از ماه‌ها انتظار، فیفا با وقفه‌ای دو ماه و نیمه، نظرات خود را درباره اساسنامه اصلاحی اعلام کرد و با رفع اختلافات طرفین در کلیت اساسنامه و ماهیت این فدراسیون، نسبت به برخی از مفاد آیین نامه انتخاباتی ایراد گرفته است.

احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات این فدراسیون با بیان اینکه نامه فیفا امروز به دست فدراسیون فوتبال رسیده گفت: از امروز به مدت ۱۰ روز فرصت داریم اصلاحات مدنظر فیفا را اعمال و برای آن‌ها ارسال کنیم اما می‌توانیم این مدت زمان را تمدید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ببینیم می‌توانیم در مهلت قانونی اقدامات کارشناسی را انجام و در اختیار هیات رئیسه قرار دهیم و سپس اصلاحات را برای فیفا ترجه کنیم یا خیر.

او درباره ایرادهای فیفا به اساسنامه نیز اظهار کرد: ما در مفاد اساسنامه تقریبا مشکل خاصی نداریم و یک سری مسائل جرئی در آیین نامه انتخاباتی مانده است. در حال حاضر نظرات ما به همدیگر نزدیک شده است.

براتی همچنین درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون که پیش از این قرار بود تا ۱۵ مهر برگزار شود گفت: براساس نقشه راه اعلام شده از سوی فیفا باید تا امروز انتخابات برگزار می‌شد اما با تاخیرهای اعمال شده از سوی طرف مقابل، امیدواریم تا پایان سال و تا اواسط زمستان انتخابات برگزار شود.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از زمان تصویب اساسنامه توسط اعضای مجمع، فدراسیون فوتبال ۷۰ روز مهلت دارد تا انتخابات را برگزار کند.

پربیننده ترین چالش‌های واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گواردیولا روی نیمکت ایران! فوتبال در غبار مسابقات موتورسواری +عکس رونالدو پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فوتبال فیفا فدراسیون قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد