Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حشمت بهمنی فرماندار دلفان اظهار کرد: نصب و راه اندازی دستگاه دیزل ژنراتور با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان و عملیات فنی پهنای باند در منطقه سرکشتی دلفان انجام شده است و حدود یکهزار و ۲۰۰ خانوار این منطقه کم برخوردار به زودی از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: با اتمام تجهیز سایت سرکشتی و تجهیز آن به فناوری نسل چهارم، قطع ارتباط این منطقه و کاکاوند در مواقع برفی و بارانی به حداقل می‌رسد و مشکل ارتباطی مردم کاهش خواهد یافت.

فرماندار دلفان ادامه داد: بعد از نصب فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه روی بیشتر دکل‌های مخابراتی مناطق روستایی شهرستان، به زودی سایت‌های ظفرآباد، تنگه گاوشمار، مختارآباد و چشمه‌خانی کاکاوند نیز به نسل سوم مجهز می‌شوند.

بهمنی اضافه کرد: یکی از مشکلات ایستگاه‌های مخابراتی، سرقت تجهیزات است به نحوی که در طول یک ماه، برخی تجهیزات سایت‌های سرگویژه، بوربور و چشمه‌خانی کاکاوند سه بار به سرقت رفته است و همین امر توسعه طرح‌های مربوط را با کندی مواجه می‌کند.

انتهای پیام/ر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری بهره برداری طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بهرام اسدی بیان داشت: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه پنج روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

اسدی افزود: هدف گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف گذاری اولیه رقم خورد.

وی یادآور شد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس