Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@20:27:53 GMT

فیلمبرداری فیلم کوتاه قرمز آبی «Blue Red» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۱۷۵

فیلمبرداری فیلم کوتاه قرمز آبی «Blue Red» به پایان رسید

فیلم کوتاه قرمز آبی «Blue Red» به نویسندگی و کارگردانی احسان نصری، در شمال کشور (شهر تنکابن) به پایان رسید.

به گزراش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا فیلم کوتاه قرمز آبی «Blue Red» به نویسندگی و کارگردانی احسان نصری، در شمال کشور (شهر تنکابن) به پایان رسید.

این فیلم چهارمین تجربه احسان نصری است(سه فیلم کوتاه و یک اثر انیمیشن) از این کارگردان در جشنواره‌های داخلی و خارجی خوش درخشیده و آخرین اثر او با عنوان «عشق درون» بهترین فیلم جشنواره کالاکاری هند و فینالیست جشنواره فیلم ایتالیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «با تمام تضادها و تفاوت‌ها می‌شود هم رنگ شد و به اتحاد رسید، می‌شود قرمز و آبی تلفیق شود همچون بنفش، برای رسیدن به یک هدف...»

عوامل فیلم قرمز آبی عبارتند از تهیه‌کننده: اکرم خوشوقت، نویسنده و کارگردان: احسان نصری، بازیگران: صادق ادهم، امیرعلی رزاق نیا، پانیا رزاق نیا، فیلمبردار: مرتضی امینی، صدابردار: احمد بحری، طراح صحنه و لباس: سحر منتظری، طراح گریم: امیرحسین کیامرادی، موسیقی: نورا نیازی، صداگذار: مرتضی امینی، منشی صحنه: شکوه حسین پور، طراحی و ترکیب صدا: مرتضی امینی، عکاس: احمد بحری، تیزر: مرتضی امینی، طراح عنوان فیلم: شکوه حسین پور، اصلاح رنگ و نور: مرتضی امینی، آرش نقی پور، مدیر تولید: احسان نصری، میکس و مسترینگ: نورا نیازی، مرتضی امینی، تدوین: مرتضی امینی، آرش نقی پور، احمد بحری مشاور رسانه: تبسم کشاورز، ترنم کشاورز ، طراح پوستر : Névine Berthet ، کمپانی پخش : Pir&Pir Gallery germany اکرم خوشوقت.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: فیلم کوتاه احسان نصری مرتضی امینی فیلم کوتاه احسان نصری قرمز آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

عصر ایران - رضا نصری در کانال تلگرامی اش نوشت:

احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو و برخی مقامات ارشد سیاسی و نظامی اسرائیل توسط دادگاه کیفری بین‌المللی بالا گرفته است‌ که بدون تردید هزینه حقوقی و سیاسی بی سابقه‌ای برای اسرائیل در پی خواهد داشت.

از طرف دیگر، توجه رسانه‌های جهان معطوف به «گورهای دسته‌جمعی» در غزه شده و لازم است این توجه استمرار داشته باشد. در کنار این‌ موارد، دانشگاه‌های آمریکا در اقدامی کم‌نظیر علیه اسرائیل طغیان کرده‌اند و فضایی در داخل آمریکا پدید آورده‌اند که از جنگ ویتنام تا کنون سابقه نداشته است. علاوه بر این‌ها، فاجعه انسانی دیگری در رفح در کمین است که نیازمند توجه کامل رسانه‌ایست.

در چنین فضایی، آرزوی اسرائیل انحراف افکار عمومی آمریکا و اروپا به سمت ایران است و این قابلیت را نیز دارد تا با اهرم‌های رسانه‌ای‌اش تا حدود قابل ملاحظه‌ای ایران را در کانون توجهات قرار دهد! 

برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یادداشت رضا نصری درباره قطعنامه اخیر مجمع عمومی و چند نمونه تاریخی رضا نصری، حقوقدان: «لاهه» طرفین را به مذاکره برای تعیین مبلغ خسارت فراخوانده/ ایران می‌تواند دولت آمریکا را به گفت‌وگوی مستقیم دعوت کند/ اگر واشنگتن بپذیرد، کار بزرگی انجام شده؛ اگر هم رد کند، یک امتیاز سیاسی برای ایران است

دیگر خبرها

  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳