Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@21:58:18 GMT

دستگیری سارقان سرقت مرگبار تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۲۳۲

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقانی که روز گذشته از طلافروشی در خیابان حجتی تبریز سرقت کرده و یک نفر را کشتند، خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سردار حسین عبدی عصر چهارشنبه در گفت و گوی خبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: سه سارق مسلحی که روز گذشته در خیابان حجتی تبریز، به یک باب مغازه طلافروشی دستبرد زده و صاحب مغازه را زخمی و رهگذری را هم با شلیک گلوله از تفنگ شکاری به قتل رسانده و متواری شده بودند، با تلاش ماموران پلیس، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان این که در این سرقت مسلحانه هفت عابر هم مورد اصابت ساچمه قرار گرفتند افزود: در پی این حادثه موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و نیرو‌ها و واحد‌های تخصصی پلیس آگاهی جهاد گونه موضوع را دنبال کردند، هماهنگی و پشیبانی مراجع قضایی نیز رهگشای کار شد.

سردار عبدی افزود: با پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات توانستیم سارقان را  شناسایی و در عملیاتی دستگیر و در اختیار و چنگال قانون قرار دهیم.

او همچنین از کشف کلیه طلاجات به سرقت رفته و سه دستگاه خودرو تا به حال خبر داد.   برچسب ها: سارقان ، سرقت مسلحانه ، طلافروشی ، تبریز ، سردار عبدی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سارقان سرقت مسلحانه طلافروشی تبریز سردار عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر