Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:46:04 GMT

میت رامنی: به ترامپ رای ندادم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۱۲۹۰

میت رامنی: به ترامپ رای ندادم

سناتور رامنی که در سال ۲۰۱۲ مقابل باراک اوباما شکست خورد امروز اعلام کرد به ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه رای نداده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رامنی نامزد شکست خورده حزب جمهوریخواه در سال 2012 اعلام کرده در رای گیری زودهنگام که در برخی ایالت‌ها در جریان است به ترامپ رای نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت به ترامپ رای نداده اما نگفت آیا در برگه رای اسم بایدن را نوشته یا خیر.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

یک شرکت فعال در زمینه لابی‌های سیاسی ماه گذشته فهرست اعضای کابینه جو بایدن را در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تهیه کرد  که در آن نام رامنی به عنوان وزیر خارجه احتمالی به چشم می‌خورد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

رامنی: عدم پایبندی ترامپ به انتقال آرام قدرت غیرقابل قبول استمطرح شدن نام میت رامنی به عنوان وزیر خارجه دولت بایدنرامنی: اقدام ترامپ در عفو مشاورش فسادی تاریخی استمیت رامنی علیه ترامپ رأی می‌دهد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ اخبار آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

به گزارش ایسنا، سریال نوبت لیلی «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و ۲۹ می تا ۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیسن آلمان برگزار خواهد شد.  

«نوبت لیلی» پیش از این از جوایزه "British Awards" در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره "skiptown" در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

«نوبت لیلی» سریال اختصاصی پلتفرم نماوا بوده است.

مهدی شیرزاد، سرپرست نویسندگان و مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی نیز نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست