Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پیام پیروزی انقلاب در ۱۳ آبان در قالب‌های گوناگون نشان داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته وحدت که امروز ۳۰ مهرماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد با بیان اینکه امسال ولادت پیامبر (ص) با روز جهانی استکبار ستیزی مقارن شده است، اظهار کرد: بعثت انبیاء الهی برای براندازی استکبار بوده و امسال نیز این دو موضوع در مقطعی که دشمنی استکبار با نظام برآمده از مفاهیم و آموزه‌های پیامبر که از هر جهت به نقطه اوج خود رسیده، قرین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: پیامبر (ص) در مقطعی رسالت خود را آغاز کردند که ظلم و ستم همه جامعه بشریت را فرا گرفته بود به‌گونه‌ای که مردم احساس می‌کردند دیگر فریادرسی نیست و چاره‌ای جز پذیرش و تحمل ظلم را ندارند که با چنین موقعیتی پیامبر (ص) روبرو بودند. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: در میان خود خواهی، تکبر، حقارت و رذیله‌های اخلاقی پیامبر(ص) با ولادتش، بعثتش صخره سنگین و سخت جهالت را شکافتند و فضیلت‌ها را جایگزین رذیلت‌ها کردند. 

شاهرخی بیان کرد: نظام سلطه ۲۵۰ سال تمام امکانات را جهت دین‌زدایی و اسلام زدایی به کار گرفته ولی لطف الهی، اعتقادات مردم و هوشمندی امام راحل (ره) در ۲۲ بهمن سال ۵۷ تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد. 

وی با اشاره به فرار رسیدن ۱۳ آبان ماه، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال در ۱۳ آبان ماه باید بتوانیم پیام پیروزی انقلاب را در قالب‌های گوناگون همچون فرهنگ، هنر، شعر خوانی، دلنوشته، تلاوت قرآن، اهدا بسته‌های معیشتی نشان دهیم. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: علاوه بر صدا و سیما و نشریات در حال حاضر شعر، نمایشگاه، دلنوشته و ... نیز رسانه‌های تاثیر گذاری‌اند که در همین راستا باید از این رسانه‌های تاثیر گذار در جهت رساندن پیام وحدت، تعمیق بخشیدن و آگاهی نسل جوان به برنامه‌های نظام سلطه به کار گیریم. 

شاهرخی خاطرنشان کرد: امیدواریم به مناسبت ۱۳ آبان و هفته وحدت فضاسازی شهری با دقت و به موقع بیشتری انجام شود و همچون محرم فضای شهر با تاخیر آماده نشود که سبب گلایه بسیاری از مردم شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماينده ولي فقيه در استان امام راحل هفته وحدت پیروزی انقلاب ۱۳ آبان نماینده ولی فقیه در لرستان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند