Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام ارشد ترکیه از آمادگی این کشور برای اعزام نیروی نظامی به قره باغ در صورت درخواست آذربایجان خبر داد.

«فواد اوکتای» معاون ریاست جمهوری ترکیه در مصاحبه با شبکه خبری «سی ان ان» در عین حال افزود که باکو تا کنون چنین درخواستی نکرده است.

وی همچنین با انتقاد از گروه میانجی «مینسک» که فرانسه، روسیه و آمریکا اعضای آن هستند، گفت که این گروه سعی دارد با حمایت‌های سیاسی، نظامی از ارمنستان این تنش را بدون حل باقی گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5053927

منبع: مهر

کلیدواژه: باکو ترکیه جمهوری آذربایجان ارمنستان مناقشه قره باغ ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ فلسطین ویروس کرونا عربستان سعودی ایران روسیه عادی سازی روابط با اسرائیل ترکیه لبنان مناقشه قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: صبح امروز در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب)واژگونی پراید گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند