Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- از مدتها قبل اخبار مختلفی در رابطه با ارائه یک نسخه الکتریکی از هامر در رسانه های خودرویی مطرح شد. هامر بواسطه طراحی متفاوت خود همواره مورد توجه قرار داشته و نمونه های مختلفی از آن با یک زبان طراحی واحد جذابیت ها و قابلیت های خود را از خیابان تا ارتش آمریکا به نمایش گذاشته اند.

اکنون جی ام سی هامر ایی ویی 2022 را به عنوان بروزترین رونوشت این محصول خاص در کلاس وانت های غول پیکر بطور رسمی معرفی و برچسب قیمت 80 هزار دلاری را همراه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اولین نسخه این محصول 112595 دلار قیمت دارد.

ارائه مدل 2022 را به نوعی می توان تولد برند هامر دانست که عملا در سال 2010 متوقف شده بود.

طراحی

هر چند با یک محصول جدید روبرو هستیم اما هامر بواسطه زبان طراحی خود تبدیل به محصولی شاخص شد، بنابراین اینجا هم استانداردهای قبلی کاملا مدنظر قرار داشته و تنها جزئیات بروزرسانی شده اند.

طراحی جعبه ای اساس کار را تشکیل داده و یکی از مهمترین تغییرات به شکل جدید دماغه مربوط می شود. چراغ های اصلی خطی و باریک همراه با گریلی(جلوپنجره) به همین سبک به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته و حروف نام این برند با پس زمینه نور ال ایی دیی به زیبایی نمایان می شود.

فندرهای(گلیگر) حجیم همراه با لاستیک های 35 اینچی در نمای جانبی یک غول قدرتمند را نمایش می دهند. در قسمت عقب نیز چراغ های اصلی گرافیک زیبایی دارند و قسمت بار نیز با یک محافظ که دارای مکانیسم الکتریکی است، بسته می شود که علاوه بر محافظت از بار اثر مهمی در بهبود شرایط ائروداینامیک خودرو دارد.

کابین

اینجا یک اتاق مینیمال تمام عیار است. شرایط به گونه ای است که چشم هر چقدر هم در جستجوی زوایای گرد و منحنی باشد هیچ چیزی پیدا نمی کند! دریچه های سیستم تهویه عمودی مستطیلی، طراحی داخل درب ها و همین سبک در کنسول جلو کاملا در خدمت قوانین طراحی مینیمال هستند.

نمایشگر 12.3 اینچی نشانگر آمپر، نمایشپر 13.4 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، دکمه های کنترلی کامل روی فرمان، دوربین های محیطی با پوشش 18 زاویه متفاوت، نمایشگر فشار باد لاستیک ها و مجموعه ای از امکانات ایمنی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

پیشرانه

در این قسمت از 3 موتور الکتریکی با حدود 1000 اسب بخار خروجی و گشتاور 15592 نیوتن متر استفاده شده است که حقیقتا اعداد عجیب و غریبی برای یک وانت هستند! این خدرو طی 3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد. مجموعه باتری هامر 2020 نیز از فناوری شرکت هوندا با نام التیوم امده که کیفیت بالایی دارد و دستیابی به برد حرکتی 563 کیلومتر را ممکن خواهد ساخت.

سیستم تعلیق تطبیقی جدید نیز قابلیت های آفرودی فوق العاده ای را به این خودرو اضافه می کند.

  بیشتر بخوانید: *LM002 وانت لامبورگینی؛ از قذافی تا خودروی انفجاری! (+تصاویر) *ایپکس AP-0 هیولای کوچک انگلیسی/ مهندسی وزن و آینده نگری در طراحی خودرو! (+تصاویر) *خودروی لبنانی که فقط 100 دستگاه از آن تولید می شود! / هیولای 1250 اسب بخاری با امضای زدرو (+فیلم و تصاویر) *تویوتا قویترین "موتور 3 سیلندر خیابانی" جهان را معرفی کرد / یاریس جدید با موتور 257 اسب بخاری (+تصاویر) *سوپر کوپر؛ هیولای کوچک از کالیفرنیا! (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0039lM

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هامر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود

Xpeng یک استارت‌آپ چینی شناخته شده است که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. این استارتاپ به سرعت در چین محبوب شد و نام مستعار "Chinese Tesla" را گرفت. با این حال در سال‌های اخیر، فروش اکسپنگ در چین به دلیل رقابت شدید و جنگ قیمت کاهش یافته است. سال گذشته این برند جدیدترین مدل خود با نام Xpeng G ۶ را با هدف رقابت با تسلا مدل Y روانه بازار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در اواسط تا اواخر سال ۲۰۲۳، اکسپنگ G ۶ ماهانه بیش از ۷۰۰۰ دستگاه می‌فروخت. با این حال، حجم فروش G ۶ در سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه کاهش یافت؛ بنابراین، اکسپنگ در جنگ خود با مدل Y در بازار داخلی شکست‌خورده است؛ اما اکنون آن‌ها می‌خواهند در اروپا انتقام بگیرند.

اکسپنگ G ۶ اکنون در چهار کشور اروپایی نروژ، دانمارک، سوئد و هلند قابل سفارش است. سال گذشته، مقامات آن همچنین از برنامه‌های خود برای ورود به بریتانیا، آلمان و فرانسه خبر دادند.

قیمت اکسپنگ G ۶ و تسلا مدل Y در نروژ برابر است (۳۷۷۰۰ دلار آمریکا، معادل ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان). با این حال، وضعیت در کشور‌های دیگر متفاوت است.

در سوئد، G ۶ سطح پایه ۵۲۹،۹۰۰ کرون (۴۹،۱۰۰ دلار) قیمت دارد. برای مقایسه، مدل Y سطح پایه از ۵۳۴۱۷۰ کرون (۴۹۵۰۰ دلار آمریکا) قیمت می‌خورد. در مورد هلند، G ۶ در این کشور ۴۲۹۹۰ یورو (۴۶۳۰۰ دلار آمریکا) قیمت دارد. در دانمارک، قیمت G ۶ از ۴۹۰۵۰ دلار آمریکا شروع می‌شود.

Xpeng G ۶ یک SUV کوپه بر اساس معماری SEPA ۲.۰ است. استایل بیرونی آن از آخرین زبان طراحی این برند پیروی می‌کند و یک کراس‌اوور سایز متوسط با ابعاد ۴۷۵۳/۱۹۲۰/۱۶۵۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۸۹۰ میلی متر شناخته می‌شود.

Xpeng G ۶ با سه گزینه پیشرانه در اروپا عرضه خواهد شد. اولین گزینه دارای یک موتور الکتریکی با قدرت ۲۵۴ اسب بخار در محور عقب است. انرژی آن توسط یک باتری ۶۶ کیلووات ساعتی (LFP) تامین می‌شود که برای ۴۳۵ کیلومتر برد (براساس WLTP) مناسب است.

نسخه دوم Xpeng G ۶ دارای یک موتور الکتریکی ۲۸۲ اسب بخاری در محور عقب است. باتری سه تایی بزرگ‌تر NMC با ظرفیت ۸۷.۵ کیلووات ساعت، برق این موتور الکتریکی را تامین می‌کند. برد WLTP آن به ۵۷۰ کیلومتر می‌رسد. تریم بالای G ۶ دارای دو موتور الکتریکی با حداکثر قدرت ترکیبی ۴۶۹ اسب بخار است. برد این نسخه ۵۵۰ کیلومتر است.

دیگر خبرها

  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین در جهان